Reviews over Andernos-les-Bains (Gironde)

Isabelle,
    18-8-2018

wij vinden heteen heel mooie camping, ruim opgezette en

Rob En Marie,
    30-7-2018

wij vinden heteen heel mooie camping, ruim opgezette stacaravans en veel schaduw

Heerlijke, kind vriendelijke camping

L Broeren,
    9-8-2017

De camping ligt direct aan de baai, heerlijk, je loopt zo het strand op.

Het sanitair is keurig schoon en heel, verdeeld over meerdere lokaties over de camping. Zelfs middenin het hoogseizoen hoef je niet te wachten. Fijn zwembad, wij reisde met een baby dus daar ben je sowieso bij in het zwembad wat misschien een minpuntje kan zijn is dat kinderen t/m 10 jaar alleen onder begeleiding van een ouder het zwembad in Mogen, diploma of niet. Gezellig restaurant, winkel met de dagelijkse boodschappen en heerlijke croissants. Al met al, een prima camping in een prachtig stukje frankrijk!

Grote plekken, wat verouderd

Dita Rommelaar,
    15-8-2014

Deze camping heeft opvallend grote plaatsen. Veel schaduw, wel veel hars op de auto gehad. Advies: meteen weghalen!

De baaiis leuk, maar vaak is er eb, dan kun je niet zwemmen. Wel een leuk gezicht. Andernos is wel leuk, maar in het achterland is niet zoveel te doen. Het grootste duin van Europa (Pylat) is wel echt een aanrader, en Arcachon is mooi plaatsje. Eigenaren vriendelijk, leuk terras, waar we de WK op groot scerm konden volgen. Veel Fransen en vaste staanplaatsen. Sanitair wat verouderd, is te doen, maar kan wel wat beter. Prima voor een week, maar geef mij maar de bergen!

Voor herhaling vatbaar

Filip & Rita,
    17-7-2012

B&B met een goede ligging, een uitgebreid ontbijt en een vriendelijke gastheer.

Andernos-les-Bains (Gironde) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 16 reviews