Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Port de Limeuil

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Port de Limeuil voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 104 reviews

9.3FenomenaalScore uit 104 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Port de Limeuil bevindt zich in Alles-sur-Dordogne (Frankrijk). Alle staanplaatsen zijn ruim en sommige bevinden zich aan de rivier waar je ’s avonds een kampvuur mag maken. Op het terras drink je een drankje en neem je na afloop een afhaalmaaltijd mee naar je accommodatie. Steek de brug over en sta na 1 kilometer in het dorpje Limeuil.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

104 Reviews over Le Port de Limeuil

• 9una04-01-2023

Topcamping, gemoedelijk, rustig en kindvriendelijk

Heerlijke camping, relaxte sfeer, relatief groot zwembad met een kouder bad en een warmer bad voor kleine kids, was erg fijn. Ruime plekken vooral waar wij stonden, niet afgebakerd en heerlijk met uitzicht op de velden. Schaduw en zon op onze plek. Wel een eindje lopen naar sanitair vanaf die plek (maar was alleen een puntje voor onze dochter die blaasontsteking kreeg). Dichtbij leuk dorpje en andere steden en supermarkt zijn relatief dichtbij. 1e vakantieweek was nog relatief rustiger dan 2e week waar ook meer Engelsen kwamen en het zwembad ook vaak druk bezet was, maar desalniettemin een topcamping! Rivier loopt achter de camping langs en hier kon je ook een eigen vuurtje maken op de stenen. Was heel gezellig. Niet overdadig veel activiteiten, maar een aantal en af en toe muziek of een verkoopkraampje op de camping, was leuk.

• 10Janny23-05-2022

Prachtige camping aan de Dordogne. Schoon sanitair , vriendelijke receptie. Wifi in de area. Prachtig fijn zwembad met nog mooiere vegetatie echt zo mooi. Vers brood. Lekker gegeten in Limeuil 1e restaurant wat je tegenkomt echt toppie. Gaan zeker nog eens terug. Wilde langer blijven maar de weergoden hadden het anders bedacht. Jammer! Zelfs een kookplaatje en magnetron bij de afwasplaats. In 1 woord een SUPER camping. Hele grote plaatsen . We mochten gaan staan waar we wilden.

• 9Familie van Daal04-09-2021

Fantastische camping in een prachtige omgeving

Alles was perfect! 19 dagen hebben we genoten van de fijne sfeer. Iedereen is vriendelijk en het is er lekker rustig. De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt op een hele mooie plek aan de rivier, leuk om overdag in te zwemmen en savonds een kampvuur te maken. Supermarkten op 10 minuten rijden, veel mooie dorpen en grotten op Max 30 minuten rijden. Het zwembad is heerlijk en er is altijd plek op de ligbedjes.

Wij huurden de tent/logde ‘Bohème’; wauw echt een fantastische accommodatie. Zó ruim, een lekkere loungebank erbij, chillstoeltjes die mee kunnen naar de rivier, een bakplaat zodat je lekker buiten kunt koken. Wij stond op nr. 79. Dit is de meest zonnig plek van de 3 Bohemen. Nummer 81 heeft een hekje om de tuin, handig als je jonge kindjes hebt of hondjes. We zouden zo terug gaan!

Ps. Must do: Boek een kano bij Kano Detente (half uurtje vanaf camping) en kies de 6 kastelenroute van 14 km.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Peter26-08-2021

Gewoon geweldig

Echte top camping. Mooie ligging, zeer ruim opgezet met grote plaatsen. Camping van Franse eigenaren welke zelf dagelijks aanwezig zijn. Ondanks dat 80% uit NL en UK komt, blijft het een “Franse” camping. Animatie voor kinderen is beperkt, maar sat hebben zo ook niet nodig met mooi zwembad, strand langs de rivier, speeltuin en tennisbaan. ‘S-avonds kampvuurtjes maken aan het strand is een must. Restaurant is meer dan okay. Uiterst gezellige bar waar (oudere) jeugd zich tot ‘s-avonds laat kan vermaken. Sanitair kan iets beter, maar voldoet meet dan prima. Gewoon top camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 8B10-08-2021

Mooie, rustige en typisch Franse camping.

ca. 2,5 week op deze camping geweest. De plekken zijn ruim opgezet en het is een rustige camping waar alle voorzieningen op de camping dichtbij zijn. Op een aantal dagen waren de douches niet warm, met name op minder zonnige dagen. Het water in de rivier stond hoog, hierdoor was zwemmen in de rivier niet of nauwelijks mogelijk. Toen het water later zakte ontstond er een 'kiezelstrand'.In het restaurant kun je prima eten!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Familie Pauw19-06-2021

Bijzonder mooie en goed onderhouden camping in een

Ruim, rustig, sfeervol, vriendelijk, prachtige omgeving, prima klein winkeltje, eenvoudige maar lekkere maaltijden, fijn zwembad, mooi aan de rivier gelegen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Martijn09-09-2020

Één van de leukste campings in Frankrijk

De camping ligt tussen de twee rivieren prachtig. Het is niet te groot en is dus met oprecht een ANWB charme camping. Wil je niet zwemmen in de rivier dan heeft het een goed zwembad. De camping heeft mooie en minder mooie plekken, dus reserveren op tijd is wel belangrijk. In de omgeving kan je fantastisch mountainbiken. Een van de leukste dingen vind ik dat je ‘s avonds in het café een pilsje kan drinken. Echt een leuk en gezellig cafe op de camping. Het sanitair is niet altijd even netjes, maar als ouders niet het verschil tussen een toilet/urinoir om staand te plassen en een zit toilet (ja mannen daar moeten jullie ook zitten) uitleggen dan kan je wel eens balen als je nodig moet. Het was onze tweede keer op de camping .

• 7Eetgelegenheden
  • 8Mirjam28-08-2020

Wat een fijne plek!

De camping is mooi gelegen aan de Dordogne, het zijn grote plekken, mooi aangelegd en de medewerkers vonden wij vriendelijk. Het restaurant is een aanrader. Het sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken en mag vaker worden schoongemaakt. Naast de camping kun je kano's huren. De escape game Chateau Marzac was erg leuk om te doen!

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Maartje11-08-2020

Genieten aan de Dordogne

Wij verbleven een week op deze camping, samen met een ander gezin. We hadden geweldige kampeerplaatsen (16 en 17); ontzettend ruim en heel centraal gelegen. Mooi zwembadgedeelte met drie verschillende baden en ligstoelen. De kinderen hebben zich hier super vermaakt, net als bij de twee speeltuinen. Ze hadden snel vriendjes gemaakt met andere (Nederlandse) kinderen. Limeuil is een mooi oud dorpje; leuk om doorheen te dwalen. De tuin bovenop de berg met speurtocht is een aanrader voor kinderen tot ongeveer 10 jaar oud. Het enige minpunt was het sanitair; dit werd echt niet goed genoeg schoon gehouden. In de omgeving is genoeg te doen!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Ghislaine04-08-2020

Verzorgde, gemoedelijke camping in mooie omgeving

Wij boekten eind juni een 6 persoons accommodatie op deze mooie, groene en rustige camping. Wij kregen een mobil home van een Engelse tour operator die door Corona niet kon verhuren aan Engelse gasten. Zeer goed verzorgd en zo goed als nieuw. Enorm geluk gehad. Problemen met de warm water voorziening werden direct verholpen en wij kregen een gratis gas BBQ. Het personeel was zeer vriendelijk. Wij hebben diverse keren lekker gegeten bij het restaurantje (hamburger, pizza’s, salades, kip of entrecote). Het jonge en charmante keukenpersoneel werkt hard en tovert uit de piepkleine keuken (formaat snackbar) prima gerechten voor een prima prijs. Gezellige kroeg en terras. Klein winkeltje met lekker brood maar de bakker in de Le Bugue is top (te herkennen aan een molen op de gevel). Sla ook Rivers Coffee Shop in Limeuil niet over: heerlijke frappés, cappuccino's en gebak gemaakt door een charmante Engelse. In de omgeving genoeg te doen.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar