Camping Le Port de Limeuil

Camping Le Port de Limeuil
8,5

Camping Le Port de Limeuil bevindt zich in Alles-sur-Dordogne (Frankrijk). Alle staanplaatsen zijn ruim en sommige bevinden zich aan de rivier waar je ’s avonds een kampvuur mag maken. Op het terras drink je een drankje en neem je na afloop een afhaalmaaltijd mee naar je accommodatie. Steek de brug over en sta na 1 kilometer in het dorpje Limeuil.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Port de Limeuil voor je op een rij gezet:

87 reviews over Camping Le Port de Limeuil in het Nederlands

Wat wil je nog meer?

rebekka,
11-3-2019

Hele mooie camping. De beheerder van touroperator was heel attent, vriendelijk en makkelijk bereikbaar. De tent was prima in orde en schoon. geen klachten alleen genieten. Een hele mooie charme camping met warme uitstraling en gemoedelijk en schoon. Super mooie locatie aan meer met uitzicht op romantisch middeleeuws stadje aan de overkant.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig

C. Bukkens,
10-11-2018

Mooie camping aan de Dordogne, goed sanitair. Afvoer grijs water in de grond voor campers aanwezig. Brood bestellen. Leuk klein dorpje aan de overkant van de rivier via de brug aan te lopen. (1km) Hier een klein supermarktje. Voor echt shoppen of een grote supermarkt moet je wel een eind rijden. Redelijke plaatsen. Fietsen kan wel, maar vanwege hoogteverschillen en afstanden soms wat pittig. Auto echt nodig.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig, prachtig uitzicht, geweldig

Mariëtte von Meijenfeldt-Smeele,
19-10-2018

Superleuke camping, direct aan de Dordogne, met plekken aan het water. Restaurant uitstekende prijs-kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel en eigenaars liepen hun benen onder hun lijf vandaan om het de gasten naar de zin te maken. Erg schone sanitair, klein winkeltje voor de dagelijkse boodschappen en mooi groot zwembad. Plaatsje Limeuil aan de overkant, waar je via een mooie brug heen kunt lopen. Goede restaurantjes en erg leuk de klim naar boven te wagen. Je zit ook overal dichtbij, wij zijn een dagje naar Rocamadour geweest en ook Bergerac is goed aan te rijden met haar prachtige wijngaarden en chateaus, waarvan er een hoop te bezoeken zijn. Kortom: daar komen we nog graag eens terug.

Gereisd met partner in september 2018

D-reizen

Heerlijk, ontspannen, echt vakantie!

Rogier Smit,
23-9-2018

Een heerlijke en gezellige camping direct aan de rivier de Dordogne. Limeuil aan de overkant van het water. Klein maar gezellig dorpje. Mooie ruime plekken, goed sanitair, behulpzaam personeel, handig winkeltje en gezellig terras met afhaal maaltijden. Mooie omgeving, goed gelegen tussen Sarlat, Perigieux en Bergerac. Ook leuke uitvalsbasis om te fietsen.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping, wij komen terug!

Anoniem,
4-9-2018

Ruime, rustige plekken. Je zit zeker niet op elkaars lip. Geen zon bij onze plek, dus om te zonnen moesten we de ligbedjes naar een open veld verplaatsen. Meeste plekken hadden juist voldoende zon, wij hadden net pech. De camping ligt fantastisch direct aan de rivier.

Prima sanitair. De ingerichte tent is ons erg goed bevallen. Leuke bar en fijn restaurant. Goed eten voor op een camping! Zwembad ook prima, genoeg bedjes buiten het hoogseizoen. Met name voor koppels en stellen met jongere kinderen een erg fijne camping! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk!

CK,
1-8-2018

Heerlijke rustige camping, zeer mooi gelegen aan de rivier. Wij hadden een echt grote campingplaats! Sanitair was prima, helemaal het nieuwe gebouwtje aan de zijkant. Zwembad is klein maar prima, de rivier echt schitterend. Kano tocht is een aanrader (naast de camping). Er werden af en toe wat sport activiteiten georganiseerd voor de kinderen, geen uitgebreid animatie team maar dat hebben we niet gemist. Eten in het restaurant was goed. Wij hadden erg warm weer (gem. 33 graden). Mooie omgeving, vrouw en dochter hebben een rit gemaakt te paard langs de rivier. Vanwege de temperatuur niet heel veel uitstapjes gedaan. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke tijd gehad

Jantine,
23-7-2018

Wij hebben met onze jonge kinderen van 1 en 3 hier een heerlijke tijd gehad! Wat een goed onderhouden, overzichtelijke en verzorgde camping met zeer grote plaatsen! Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. De twee leuke speeltuintjes (eentje bij de bar zodat wij een lekker een wijntje konden drinken terwijl onze kinderen speelden) en het zwembad waren top. De rivier (te wild om in te zwemmen, wel leuk voor het gooien van steentjes en het bouwen van dammetjes) en de animatie (vooral sportprogramma) waren minder geschikt voor onze kinderen. Dat was overigens helemaal niet erg. Het sanitair was hartstikke schoon en het babybadje (in apart hokje) is echt een succes. De kwaliteit van de pizza's op de camping is echt goed. Er zijn echter geen gezonde maaltijden te verkrijgen. Limeuil is mooi en leuk voor een eenmalig bezoek, maar van een echt dorpje kan je bijna niet spreken. We hebben geen last gehad van muggen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

fantastisch !

Monique,
20-7-2018

Rustige camping, vlak aan de rivier, fijn zwembad met goede kwaliteit ligzetels, en bovendien gratis ! Je mocht ook aan de rivier een kampvuur maken, superleuk ! Veel bezienswaardigheden in de regio. Op de hoek van de camping is er iemand die canoes verhuurt, goeie service. Op 2 kilometer van de camping is er een plaats waar je kan paardrijden, dit is een aanrader, wij hebben genoten. Mooi uitzicht. Klein winkeltje op de camping, erg handig. In Le Bugue (op 10 minuten rijden) is er een grote Intermarche om inkopen te doen, en ook een bancontact. Voor de rest nergens , dus wat cash meenemen is handig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Echt een aanrader

Marije,
30-6-2018

Een camping prachtig gelegen aan de rivier met een stroomversnelling waar je met een band, luchtbed of gewoon zwemmend af kan. Zeer vriendelijk personeel wat ook goed Engels spreekt. Ruime plekken met naast de plekken genoeg ruimte om je auto tegenover je plaats neer te zetten, waardoor je meer ruimte overhoudt op je plek. Een goed zwembad en twee leuke speeltuinen. Winkeltje op de camping goed maar duur. Supermarkt intermarche, Aldi en Lidl in de buurt. Heel veel Engelse maar ook genoeg Nederlanders. Wij zijn hier met ons zoontje van ander half en onze hond. Ook dat is erg leuk. Zoontje vermaakt zich bij de rivier en de hond kan daar lekker zwemmen. Het is bloedheet 36 graden. Maar ook dan genoeg schaduw bij de rivier en een heerlijk windje. Goed en schoon sanitair en fijn dat er een baby badje is. Het enige is heeeeeeel veeeeeeel muggen. Dus neem genoeg spul mee tegen de muggen in de avond.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannend

Jansen,
15-9-2017

Perfecte ligging aan de rivier de Dordogne en in de buurt van leuke bezienswaardigheden. Rustige camping, kleinschalig. Goede sanitaire voorzieningen, schoon. Tent van eurocamp is ruim en gelukkig waterdicht (jammer genoeg meerdere regenbuien tijdens vakantie ). Lekkere broodjes in de winkel die dagelijks geopend is.

Nadeel: Frans personeel (en Fransen in het algemeen) blijft stug Frans tegen je spreken ook al is duidelojk dat je het niet verstaat.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Port de Limeuil in Alles-sur-Dordogne (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Port de Limeuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.