5,5

2 reviews over Camping Despourrins in het Nederlands

Geweldige vakantie

Chris
2-12-2011

Wij hebben egt een geweldige vakantie gehad.Vooral de kinds die hebben zig kostelijk vermaakt. We hadden ons geen betere 10 voor kunnen stellen.

Gr. Chris Jamie Nina

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

fantaschi plek

kees
9-8-2011

op de camping is veel te doen voor jong en oud zoals bingos lekker eten mooi zwembad en mooie stranden

Gereisd Met vrienden in mei 2011

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Despourrins in Accous, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Despourrins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.