Reviews over Abjat-Sur-Bandiat

Een vriendelijk en rustig complex

Jos Schwirtz ,
    1-7-2017

L'Auberge is een appartementen(6) complex gelegen aan de rand van het dorpje Abjat-sur-Bandiat. De eigenares (Ester) is vriendelijk en gastvrij en spreekt zowel Frans, Engels, Duits en Nederlands. Voor het verkennen van de omgeving zijn er leenfietsen en is er een uigebreiden biblotheek met folders. Het complex is voorzien van een zwembad en enkele huisjes zijn ingericht voor mindervaliden. Elk huisje heeft een eigen terras met een BBQ. Voor de kinderen staat er een trampoline en een tafeltennis tafel en mochten ze zich vervelen zijn er spelletjes en leesboeken in meerderen talen. Ik vind het persoonlijk een goede uitvalbasis om uitstapjes te ondernemen in de Dordogne en hier daarna weer tot rust te komen.

Gezellige, heel erg Franse, camping

llgezellie,
    23-7-2012

ivm bezoek van vrienden in Abjat, gezocht naar een typisch Franse camping met liefst zo min mogelijk mede-hollanders. En gevonden! Gezellige camping met vriendelijke mensen. Accepteer als verwende Hollander de Franse slag, accepteer dat het anders gaat dan wij gewend zijn, probeer een beetje Frans te praten en je vakantie kan niet meer stuk. gezellig zwembad, gezellige disco, prima eten, allervriendlijkste mensen.

iets minder luxe, geen internet over de hele camping, geen Nederlandse krant, wat een rust!! Wij hebben het in ieder geval prima naar ons zin. gehad.

heel mooi

jip,
    12-2-2011

de camping is prachtig mooi meer en prachtige bomen

Abjat-Sur-Bandiat scoort een 6,3 uit 10, op basis van 35 reviews