Hotel De La Couronne

Kleine hotels
Hotel De La Couronne

We hebben een aantal aanbieders voor De La Couronne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De La Couronne in het Nederlands

Hotel La Couronne is een sfeervol hotel in het centrum van Wissembourg. De kamers zijn sfeervol ingericht met behoud van antieke details. Veel trapjes leidden ons naar onze kamer op de 2de etage. Erg knus!

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Couronne in Wissembourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Couronne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.