Hotel A L'Arbre Vert

Kleine hotelsWeer vandaag5°-4°
9,4

5 reviews over Hotel A L'Arbre Vert in het Nederlands

Zeker aangenaam verblijf , prachtig gelegen aan de voet de

patrick verhasselt,
13-4-2018

Zeker aangenaam verblijf , prachtig gelegen aan de voet van de Vogezen. Midden van de wijnboeren' ideaal voor een regenachtige dag.

Khmers zinc eenvoudig ma at allés is aanwezig en zeker proper.

Hardwerkende hoteleigenaars waar een persoonlijke en vriendelijke benadering voorop staan. Graag keren we terug voor een langere periode.

Goede ontvangst zeer vriendelijk en behulpzame gastheren, lekker ontvangst, uitgebreid ontbijt mooie maar iets kleinere kamer, we komen zeker terug.

Super vriendelijke mensen goede kok en nette kamers

berquin filip
3-11-2015

Super vriendelijke mensen goede kok en nette kamers

Aanrader voor wie de Vogezen wil bezoeken.

Kathy Michielsen
22-6-2015

Bijzonder vriendelijke mensen, werkelijk heerlijke keuken en zeer nette kamers met goede bedden. Welliswaar wat gedateerd hotel, maar erg netjes en zeer goed onderhouden. Voor het eerst in mijn leven is dit hotel in het echt veel beter dan dat het er op foto uitziet. In mijn ogen is het een 3 sterren + waard. Goede ruime parking, rustige ligging van het hotel. Nieuwe en een goede sauna en net zwembad met aangenaam watertemperatuur. Fijn terras en uitzicht op de bergen. Wandel en fietsgelegenheid in de buurt en leuke brocanterie markten op zondag in de kleine dorpjes in de buurt. Ideale ligging als uitvalsbasis voor verkenning van de Cols en interessante steden in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor A L'Arbre Vert voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A L'Arbre Vert in Wintzfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A L'Arbre Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.