Sorteren

Reviews over Willer-sur-Thur

touriste normand

meliot/terrier
    20-11-2015

superbe etablissement ce chalet en bois avec une vue splendide vue sa hauteur 1323m nous avont tres bien mangé des plats régionnaux avec un buffet trop copieux et des excelents crus d'alsace avec un tres bon acceuil

c est une adresse que je recommande

Prachtige plek

Arie
    6-6-2012

Het hotel is een prima plek om te overnachten in/op de Grand Ballon. Wij hebben dit hotel gebruikt voor 1 nacht op doorreis naar Zwitserland en hebben halfpension geboekt. s'avond een heerlijk lokaal streekgerecht gegeten en s'morgens een prima ontbijt. De kamers zijn vrij klein en zijn er op ingericht puur om te slapen. Men gaat er vanuit dat je overdag in de natuur bent. In de winter is het een echt wintersport hotel en in de zomer zijn er voornamelijk fietsers, wandelaars en motorrijders. Er is geen overdekte stalling voor de motoren, maar achter het hotel staan ze redelijk "veilig" (iig uit het zicht). Prijs/kwaliteit is prima, echter krijg ik de indruk dat het er jaren geleden beter uit zag. Krijg toch een beetje de indruk van vergane glorie en dat is jammer. Het verblijf was er niet minder om.

Willer-sur-Thur scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews