Weer vandaag21°

12 reviews over Camping Municipal de Wasselonne in het Nederlands

Erg mooi

Hanke
20-5-2016

Mooie rustige camping aan het begin van de Elzasser wijnroute. We verbleven in een chalet met onze 2 honden. Het chalet is gezellig en confortabel en is genoeg ruimte , ook voor de honden buiten het chalet op het terrasje. Vanaf de camping kun je korte wandelingen maken met de honden en een paar km verder kun je uren wandelen door weilanden en in prachtige bossen.
De camping ligt op 2 km van het dorp Wasselonne , waar winkels en verschillende restaurants zijn. Je kunt voor 2 euro met de bus naar Straatsburg , de bushalte is naast de camping. Gratis toegang tot het gemeente zwembad. Wifi op de hele camping .

Prima doortrekcamping of voor rustig verblijf

Chris
10-8-2013

Deze camping is een voor doorreis geweldig gelegen langse de route Nederland - Italië of Zwitserland. Geen animatie, maar wel een zeer ruim opgezet sanitair, pinpongtafel, gratis toegang tot het ernaats gelegen gemeentelijk zwembad. Grote plaatsen onder bomen en soms met wat meer zon. Kleine winkel met wbrood en benodigdheden. Invriezen van koelelementen 0,50. We zijn hier nu twee keer geweest en het wordt ieder jaar mooier. Voor wie een rustige plek zoekt, met mooie uitgangsplek...doen. Kosten voor plek, electriciteit en 4 personen ligt nog onder 30 E.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Wasselonne in Wasselonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Wasselonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.