Camping Municipal de Wasselonne

Camping Info

3 reviews over Camping Municipal de Wasselonne in het Nederlands

• 2017
    9Eric10-08-2017

Prima camping, niets voor de jeugd te doen.

Dit is een hele rustige camping die goed verzorgd is! Van hieruit kun je leuke uitstapjes maken in de wijnstreek van de Elzas of naar Strassbourg (de moeite waard!). Veel schaduwrijke plaatsen. Jammer dat je geen uitzicht naar de omgeving hebt. Het sanitair is deels vernieuwd en voor invaliden zijn er goed bereikbare toiletten en douches. Sanitair is altijd schoon! Ook voor de afwas zijn er goede voorzieningen. Het ernaast gelegen zwembad is prima en met een kaartje van de camping gratis te bezoeken. Voor de jongeren is er niets te doen dus die moeten zich zelf vermaken. De vorige beoordelaar schrijft dat er een Nederlandse beheerder is, die is er blijkbaar niet meer. Wij werden goed geholpen door een hele vriendelijke Franse dame bij de receptie. Broodjes (stokbrood) halen in het dorp of bij een grote supermarkt op het bedrijven terrein (5 min met de auto). Er stonden wel een paar hele oude caravans die nodig opgeruimd moeten worden.

9Hygiëne
    8Zwembad
    8Ligging

• 9S&E15-08-2016

zeer fijne camping! Aanrader!

Deze gemeente camping (o.a. gerund door Nederlands stel) is een heerlijke camping met ruime plaatsen met voldoende schaduw. Sanitair goed schoon en ruim. Gemeentelijk zwembad vonden onze jongens (12 - 13) 'saai' maar je verwacht ook geen grote glijbanen etc. Het is een verwarmd 25 m bad met een open schuifbaar dak. Niks mis mee. Neem wel echte zwembroek mee, geen 'shorts'. De prachtige stad Straatsburg is goed te bereiken vanaf de camping met de bus (lijn 230) of auto; ca. 35 min. in beide gevallen. Blijf in de bus tot de eindhalte. Dan nog maar ca. 10 min. lopen tot het historisch centrum. Camping prijs/kwaliteit is zeer goed. Prijzen zijn ook zeer redelijk. (Oh ja, kijk uit voor verraderlijk 'steile' verkeersdrempels in het dorp).

8Kindvriendelijk
    9Zwembad
    10Prijs/kwaliteit
    8Eetgelegenheden
    9Ligging

• 7Chris10-08-2013

Prima doortrekcamping of voor rustig verblijf

Deze camping is een voor doorreis geweldig gelegen langse de route Nederland - Italië of Zwitserland. Geen animatie, maar wel een zeer ruim opgezet sanitair, pinpongtafel, gratis toegang tot het ernaats gelegen gemeentelijk zwembad. Grote plaatsen onder bomen en soms met wat meer zon. Kleine winkel met wbrood en benodigdheden. Invriezen van koelelementen 0,50. We zijn hier nu twee keer geweest en het wordt ieder jaar mooier. Voor wie een rustige plek zoekt, met mooie uitgangsplek...doen. Kosten voor plek, electriciteit en 4 personen ligt nog onder 30 E.

8Kindvriendelijk
    7Ligging

1 tip over Camping Municipal de Wasselonne

• Chris, 10-08-2013

Twee supermarkten vlakbij: Coop en de Match (volg het indstriegebied)

1 vraag over Camping Municipal de Wasselonne

• Wilfried, 18-03-2017

Wat kost deze camping per nacht voor 2 personen?

Ik snap de tarieven per persoon niet. 8,60 per persoon of 4,20? Wat kost de wifi?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig