6,5

7 reviews over Camping Municipal de Wasselonne in het Nederlands

Geen gratis zwembad!

Paul
20-7-2019

Prachtige plek, goede voorzieningen. Maar de camping heeft nu een andere beheerder. Zwembad dat er naast ligt is niet meer gratis voor campinggasten. En het zwembad is niet flexibel: als je even terug gaat naar de tent en daarna weer een plons wil nemen betaal je weer volledig entree. Beheerder verwijst naar de nieuwe website die bijna onvindbaar is.

Leuke camping met Wifi en zwembad in mooi gebied.

Fam. Huizer
28-8-2016

De camping ligt op een uitstekende locatie op weg naar het zuiden. De moeite waard om langer dan 1 nacht te blijven, omgeving is leuk om te fietsen, wandelen of met de motor te toeren. Strasbourg ligt dichtbij en heeft een mooi oud centrum. De Camping Municipal heeft sinds kort vriendelijke Nederlandse beheerders, schoon sanitair (beetje oude toiletten en een verraderlijk treetje ), mooie ruime plekken, goeie Wifi (dit is vaak behelpen op campings, maar hier niet), gemeente zwembad waarvoor wij gratis toegang kregen (geen shorts toegestaan). Het is er rustig 's nachts, geen last van verkeer of trein. Er is een klein restaurantje/afhaal mogelijkheid op de camping. Na een lange dag reizen was dat een verademing. Friet stoofvlees is een echte aanrader! Broodjes service is aanwezig. Dit alles voor maar 16 euro!! We waren met 2 personen, auto met caravan, incl. stroom. Er staan ook nog mooie chalets te huur op de camping. Minpunt: er staan wat oudere stacaravans. verouderde toiletten. gevaarlijk opstapje bij afwas gelegenheid. De Beheerder heeft leuke plannen voor de komende jaren dus wij komen zeker terug!!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Supercamping

Ad
27-8-2016

Een prettige niet al te grote en al te drukke camping met heel goed sanitair, mooie kampeerplekken en een bijzonder sympathieke Nederlandse beheerder. Er is wel een slagboom maar die staat de hele dag open en er is gelukkig geen gedoe met codes. Ik kan niet één minpunt van deze camping bedenken.De beheerder wil zich meer gaan richten op groepen zoals fietsers en motor- en oldtimerclubs.

Jan en Ans
27-7-2016

We stonden op een prachtige plek, aan de rand van een mooi onderhouden camping. Vriendelijke ontvangst. Goede service en faciliteiten. Een aanrader.

Fantastische camping

Margret Mulder
18-7-2016

We hebben 4 dagen genoten op deze camping. Heel vriendelijke Nederlandse eigenaren. Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen.Prima schoon sanitair. En leuk om met de bus vanaf de camping naar Straasburg te gaan. Echt een aanrader dus deze camping!

Gereisd Met partner in juli 2016

Schitterend gebied rondom deze fijne camping.

Eva en Ronald
5-7-2016

Leuke plaatsen, bomen voor schaduw, gezellig dorpje met maandagochtend markt, bakkertjes, restaurants en genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Warme douches en wifi op de kampeerplaatsen inclusief. Klantvriendelijke camping. Bus (met airco) naar Straatsburg een echte aanrader! Geocache-gebied in de wijnstreek ten zuiden van de camping. Ooievaars, herten, vossen en ander wild in deze heerlijk rustige (wandel)omgeving. Genoten! Winkeltje/frietafhaal nog niet open, dus helaas niet kunnen proberen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Erg mooi

Hanke
20-5-2016

Mooie rustige camping aan het begin van de Elzasser wijnroute. We verbleven in een chalet met onze 2 honden. Het chalet is gezellig en confortabel en is genoeg ruimte , ook voor de honden buiten het chalet op het terrasje. Vanaf de camping kun je korte wandelingen maken met de honden en een paar km verder kun je uren wandelen door weilanden en in prachtige bossen.
De camping ligt op 2 km van het dorp Wasselonne , waar winkels en verschillende restaurants zijn. Je kunt voor 2 euro met de bus naar Straatsburg , de bushalte is naast de camping. Gratis toegang tot het gemeente zwembad. Wifi op de hele camping .

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Wasselonne in Wasselonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Wasselonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.