Ungersheim

Reviews over Ungersheim

Een interessant alternatief

Hans,
    30-6-2009

Hier krijg je veel ruimte en waar voor je geld. je hebt een nette ruime kamer met badkamer en boven in je huisje nog een s 2 volwaardige bedden. Alles is heel net naar Franse normen, echt een meevaller. Omdat het huisjes zijn met hotel bediening beschik je ook over je eigen tuintje wat in de zomer natuurlijk mooi is. Ook kan je na sluitingsuur gratis in het grote park wandelen. Het ontbijt is een typisch Elzaser buffet, geen overvloed aan keuze maar je komt zeker niks te kort. Het avondmaal nuttig je in het restaurant van het ecomusé en hebt de keuze uit diverse menu's; en mits soms een kleine toeslag eet je à la carte en dit doe je dan geziig buiten op het mooie terras. Best een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007