Hotel Le Bouclier d'Or & Spa

1 review over Hotel Le Bouclier d'Or & Spa in het Nederlands

Aangename ontdekking

René Zwart
16-9-2016

Op doorreis naar Zwitserland wilden wij een tussenstop maken om Straatsburg te verkennen. Via internet ontdekten we het bestaan van Le Bouclier d'Or dat al onze verwachtingen overtrof. Een buitengewoon gastvrije ontvangst, een ruime, schone en prachtig met antiek ingerichte kamer, heerlijk bed, grote badkamer, een gezellige bar en lounge, een uitstekend ontbijt, een leuk terras op het binnenplein, goede sfeer, zeer vriendelijk en servicegericht attent personeel en gelegen in het attractiefste deel van Le Petit France. En dat voor slechts 155 euro per nacht. Wat een aangename ontdekking en dan zijn we niet eens aan de Spa toegekomen. Bij vertrek - we hebben gebruik gemaakt van de parkeerservice - troffen wij in onze auto een gekoeld flesje water aan. Als symbool dat gastheerschap hoog in het vaandel staat in Le Bouclier d'Or.

Gereisd Met partner in september 2016

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Bouclier d'Or & Spa in Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Bouclier d'Or & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.