Camping Beau Séjour

8.3Fantastisch

Frankrijk, Alsace (Elzas), St. Pierre (Bas-Rhin)

8.3Fantastisch

Camping Info

Meer campinginfo

4 reviews over Camping Beau Séjour

• 7Tineke & Jan10-11-2008

Een vondst

Heel prettige camping, die wij bij toeval ontdekten (zo als altijd gaan we ter plekke pas zoeken naar een camping tijdens de reis). Plaatsen niet overdreven groot, maar groot genoeg. Ligging tussen de weilanden en het dorp (met op loopafstand een prima bakker). Wel iets geluid van de snelweg, maar niet overdreven. Geen activiteiten en niets voor kinderen (gelukkig..). Sanitair prima onderhouden door heel aardige beheerster. Omgeving (Route de vin!) is prachtig en diverse plaatsjes pakken met gemak een dag voor aangenaam verblijf. Restaurants wat boers (zuurkool..), maar in ruime mate aanwezig. Wij vonden het een ontdekking en hadden een heerlijk verblijf van 3 nachten. Zeker een aanrader, alhoewel hopleijk niet voor te veel mensen....

• 8Staat v/h sanitair

• 9G.de Fouw-de Kok03-08-2007

Fijne knusse camping. Beheerdster is vriendelijk en behulpzaam. Wij staan er elk jaar in september omdat we naar familie in Mittelbergheim gaan. Nu in 2007 gaan we weer.

• 9G. de Fouw-de Kok03-08-2007

Vriendelijke (kleine knusse) camping. De beheerster is vriendelijk en e.v. behulpzaam. Wij bezoeken elk jaar in september mijn broer in Mittelbergheim. Aangezien er daar geen camping is, wijken we uit naar St.Pierre, naar Camping Beau Séjour, ongeveer 3 km verder van Mittelbergheim.

• 10Staat v/h sanitair

• 8leo van halem03-08-2006

uitstekende sanitaire voorzieningen en aardige beheerdster, rustig, veel nationaliteiten,bezienswaardige omgeving

0 tips over Camping Beau Séjour

0 vragen over Camping Beau Séjour