Hotel Formule 1 Mulhouse Bâle aéroport

HotelWeer vandaag27°18°
4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Formule 1 Mulhouse Bâle aéroport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Formule 1 Mulhouse Bâle aéroport in het Nederlands

Niet doen als het niet hoeft!

Margreet
5-8-2018

Hoger-dan-hoogseizoen en op de dag zelf toch nog een extra overnachting nodig. Daarom hier uitgekomen. Heb je keuze? Niet doen. Vieze douche, heet (heel heet) louche types voor de deur en onvriendelijke ontvangst. Geen keuze? Ogen dicht en morgen om 6 uur verder (jep, onze wekker staat al)

Gehorig en harde bedden

jp
27-7-2011

Je verwacht niet veel bij een F1 en dat hoeft dan ook niet. Deze F1 is echter vreselijk gehorig en de bedden zijn erg hard. Verder zoals gebruikelijk. Volgende keer zoek ik een andere

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Formule 1 Mulhouse Bâle aéroport in St. Louis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Formule 1 Mulhouse Bâle aéroport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Formule 1 Mulhouse Bâle aéroport scoort een 4.13 uit 10 op basis van 2 reviews.