We hebben een aantal aanbieders voor St. Louis voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor St. Louis voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Louis

Het was oké, maar kon beter

Raaijmakers,
    14-6-2017

Het hotel had een prima ligging; net over de grens van Frankrijk. Je bent snel in het centrum van Bazel en andere mooie plekken. Fijn dat er parkeerplaatsen zijn bij het hotel en dat je een eigen plek kunt krijgen achter een poort. Jammer dat dit 10 euro per dag kost. We verbleven 2 nachten in het hotel en de receptioniste heeft voor 2 dagen de parkeerplaats gerekend, dat is dus super! Goed dat er gewerkt wordt met codes om het hotel in te kunnen, geeft een gevoel van veiligheid dat niet iedereen zomaar binnen kan lopen. We hadden onze vakantie via actie en we voelden dat we één van de minste kamers hadden gekregen. We sliepen aan de straatkant en het is erg gehorig als je met raam open wilt slapen. Het was nodig om met het raam open te slapen, want het was 28 graden en er is geen airco in het hotel! We vroegen om een andere kamer, maar moesten hiervoor bijbetalen. Besloten om met oordoppen te slapen.. De kamer was verder prima. Het bed was aan de kleine kant voor 2 personen. We hadden ontbijt bijgeboekt en deze was eenvoudig. Geen ruime keuze, maar lekkere kleine croissants en toetjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Gewoon goed overnachtingshotel voor een nette prij

Gonny Tafuni,
    5-5-2017

Appartementen met klein keukentje met magnetron waar je echt even een maaltijd in elkaar kan draaien.

Ook nog een selfservice welkomstdrankje!

Soms is het zwembad niet open maar de laatste jaren gaat het goed. Even zwemmen na een lange autorit is heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk

Robert Krana,
    1-8-2016

Heerlijk verblijf. Eten is verrukkelijk alleen iets te prijzig.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima aparthotel met handig klein keukentje.

Gonny Tafuni-Smit,
    1-5-2016

Goed: Goede kwaliteit/prijsverhouding!

Niet: Dat ze nog € 8 voor het parkeren moeten betalen en dat het zwembad s,morgens pas om 10 uur open gaat.

Gereisd met partner in mei 2016

Super fijn appartement

Susanne,
    5-9-2011

2 nachten overnacht, als tussenstop voor naar Italie.

2 kleine kinderen bij van 0 en 1,5. Zwembadje was lekker vefrissend. Klein maar wel erg schoon. Zwembad is geopend tot 17,45u. Ligging is heel centraal, 100 mtr van tram naar Basel. Lijn 11. Binnen 15 min sta je in het centrum van Basel. Aan de halte kun je via een automaat een tramkaartje kopen. Na 7 haltes sta je in het centrum. Mooie binnenstad. Wel duur maar leuk om eens gezien te hebben. Langs de Rijn gewandeld, heerlijk. Tip met kinderwagens in de tram; in het midden is een speciale ingang voor kinderwagens, deze is verlaagd. Zie stikker kinderwagen op de deur. Als je richting saint louis gaat heb je een grote supermarkt op een kruispunt. Aan de rechterkant, aan de achterkant kun je parkeren. We zijn ook gaan zwemmen bij Laguna in Weil am Rhein. Erg leuke voor de kinderen en niet duur. Met 4-en 15 euro. Verder leuke terrasjes in de buurt. Appartement was goed uigerust. Handdoeken werden verschoond.Zelfs een theedoek aanwezig

Gereisd met jonge kinderen in september 2011