St. Hippolyte

Vakantie in St. Hippolyte

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties St. Hippolyte

Reviews over St. Hippolyte

• 5Freddy Willemans13-06-2011

Héél veel verkeer, wat heel storend is

Saint-Hippolyte wordt doormidden gesneden door een nationale weg richting Ribeauvillé, Riquewhir, Keysersberg enz... op sommige plaatsen is het voetpad zéér smal en moet men in ganzenpas lopen wil men niet door een bus of auto worden aangereden. Hou rekening dat kort bij de Route du Vin logeren inhoud dat men door het vele verkeer vroeg gewekt wordt. Het dorp op zich heeft buiten de wijnvelden niets te bieden, enkel het restaurant 'Au Rouge de St-Hippolyte' is een echte aanrader voor verse streekspecialiteiten aan zeer betaalbare prijzen en heel vriendelijke bediening, waar we telkenjare terugkeren. Het restaurant is enkel open van donderdag tot zondag. Wil men echt kennis maken met heel mooie en rustige dorpjes dan zijn Kientzheim en Éguisheim echte aanraders, waar men in alle rust op een pleintje onder de bomen kan genieten van wijdse vergezichten, wijnvelden en natuurlijk een wijntje. In de andere richting boven Obernai hebben we Mont St-Odile met vergezichten over de wijnvelden.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Rieta25-09-2009

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooi wijndorpje met een goede basis voor de route du vin.

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur