Reviews over Sewen

Patrice en Helga van Leeuwen,
    2-6-2018

Vriendelijke gastvrouw Yvette en gastheer Christian. Zeer mooie omgeving. Heerlijk genoten van het ontbijt alles vers gemaakt en uit eigen omgeving of tuin. Alleen een nadeel was vele motorrijders die gevaarlijke manoeuvres maken in de bergen. Prachtige fiets en wandelroutes. Dit is zeker een aanrader, wij komen zeker weer terug. Schone kamers elke dag schone handdoeken en het bed strak en netjes opgemaakt. Zijn behulpzame mensen die ook Duits goed beheersen.

super

geert adam,
    22-8-2015

Met de mtb van Brugge naar Italie gereden met mijn zoon. Hier als koningen ontvangen door de dame en heer des huizens. Verrukkelijk souper met heel veel liefde klaargemaakt. Unieke ervaring. Mooue en nette kamer.

Schitterende plek aan het meer!

Michiel (en Liesbeth),
    3-7-2013

Geweldige chambre d'hote in de Villa du Lac; een landhuis met grandeur !

De omgeving straalt een geweldige rust uit.

Pensionhoudster Yvette doet haar uiterste best om het haar gasten naar de zin te maken (al gaat het Duits en Engels haar duidelijk minder goed af).

Het ontbijt is goed en het diner (alleen buiten het weekend mogelijk) is klasse!

Ok !

Franz,
    9-9-2010

Bed breakfeast villa du lac de sewen : fantastiche !

Mooie plek, verzorgd, maar kleine kamers

Michel,
    18-5-2010

Wij hebben een paar dagen doorgebracht de Villa du Lac. Deze B&B ligt op een mooie plek net buiten Sewen aan de D466 (Route du Ballon d'Alsace). Een prettige plek om een paar dagen door te brengen. De schone kamers zijn klein (net zoals de bedden en dekens) en enigszins gehorig, maar voorzien van privé douche en toilet. Er is kastruimte om spullen op te bergen. Het ontbijt is, zeker naar Franse maatstaven, uitgebreid, biologisch, met zoetigheden en een aantal hartige dingen. Koffie of thee naar wens en tijdens de maaltijd veel aandacht van Yvette, de pensionhoudster. Buiten is het er mooi groen, er is een grote tuin om het pand en een meer voor de deur. Eigenaresse spreekt Frans, Duits en een beetje Engels. Het is mogelijk om er warm te eten (ook biologisch, table d'hote 24 Euro p/p). 's Avonds kun je er een wijntje of biertje drinken (fles/blik). Prima plek, zeer gastvrij, maar de gastvrouw mag best wat minder op de voorgrond mag treden met haar aandacht voor haar gasten.

Sewen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews