Hotel Kyriad Strasbourg Nord Palais des Congrès

Weer vandaag7°-1°
Hotel Kyriad Strasbourg Nord Palais des Congrès

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Strasbourg Nord Palais des Congrès voor je op een rij gezet:

Laatste review

keurig hotel

Theo & Yvonne,
11-10-2016

we verbleven hier voor een bezoek aan Straatsburg. Tram voor de deur en tramkaarten aan de balie te koop. Kleine maar nette kamer. Eetzaal aanwezig evenals een bar. Overdekte ruime parkeergarage. Hotel ligt op loopafstand van centrum Schiltigheim. Personeel had iets vriendelijker kunnen zijn (op één na) maar verder prima hotel.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Kyriad Strasbourg Nord Palais des Congrès in het Nederlands

keurig hotel

Theo & Yvonne
11-10-2016

Zeer aan te bevelen

Bert Westerveld
12-9-2011

Als overnachtingshotel of stedentrip uitstekend. Men kan de normale IBIS kwaliteit verwachten. Ruime afgesloten parkeergarage onder het hotel, schone kamers, uitstekend ontbijtbuffet en een prima prijs/kwaliteitsverhouding. De tram naar het centrum van Straatsburg stopt voor de deur, 10 minuten rijden en je bent in Straatsburg. Zowel op heen als op terugreis zeer gemakkelijk aansluiting gevonden op autoweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Strasbourg Nord Palais des Congrès in Schiltigheim , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Strasbourg Nord Palais des Congrès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.