Reviews over Schiltigheim

keurig hotel

Theo & Yvonne,
    11-10-2016

we verbleven hier voor een bezoek aan Straatsburg. Tram voor de deur en tramkaarten aan de balie te koop. Kleine maar nette kamer. Eetzaal aanwezig evenals een bar. Overdekte ruime parkeergarage. Hotel ligt op loopafstand van centrum Schiltigheim. Personeel had iets vriendelijker kunnen zijn (op één na) maar verder prima hotel.

Zeer aan te bevelen

Bert Westerveld,
    12-9-2011

Als overnachtingshotel of stedentrip uitstekend. Men kan de normale IBIS kwaliteit verwachten. Ruime afgesloten parkeergarage onder het hotel, schone kamers, uitstekend ontbijtbuffet en een prima prijs/kwaliteitsverhouding. De tram naar het centrum van Straatsburg stopt voor de deur, 10 minuten rijden en je bent in Straatsburg. Zowel op heen als op terugreis zeer gemakkelijk aansluiting gevonden op autoweg.