4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Les Portes d'Alsace Saverne voor je op een rij gezet:

24 reviews over Camping Les Portes d'Alsace Saverne in het Nederlands

Nooit meer

Janneke
12-8-2019

Sanitair van deze camping is verschrikkelijk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Nooit meer

Kees
10-8-2019

Zeer matige ontvangst door chagrijnige mevrouw met een hoop informatie, n.l. alleen je staanplaats! Wij stonden achter op de camping tegen de manege aan dus heel veel last van vliegen. Dit bleek ook een gedeelte te zijn voor overnachting gasten, dus iedere ochtend vroeg wel startende auto's, camper deuren die dicht gegooid werden enz. De sanitair gebouwen worden heel slecht schoongemaakt en om 9.00 uur in de ochtend wordt het dus gewoon afgesloten waardoor je naar het andere gebouwtje achter op de camping moet dat te vies is om te gebruiken. Spinnenraggen, vieze voegen en een hele smerige vloer. Wij zijn eerder weggegaan dan gepland want we waren er wel klaar mee. Begrijp ook niet dat een organisatie zoals Acsi hier nog zaken mee doet.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geen aanrader

Tineke Ravestein
8-8-2019

Deze camping als doorreiscamping aangedaan, dit was ook meer dan genoeg. Vies en weinig sanitair, de staanplaats was prima. Om 19.30 waren de frietjes al op, dus toen als avond eten tosti's en hamburgers besteld, iets anders was niet mogelijk. Door de tosti's ziek geworden, dus de eerste 3 dagen van onze vakantie zijn 3 van de 4 zeer ziek geweest. In de nacht was het ook zeer onrustig op de camping, de naastgelegen boer vond het denk nodig om rond 4.30 de rijbak al te gaan slepen. Dus dit was voor ons eenmalig en nooit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Suncamp

Niet naar toe gaan bij >1 dag.

Jurjan
5-8-2019

Ontvangst zeer slecht door chagrijnige eigenares. Bijna iedereen op de camping had zelfde meegemaakt. Veel zijn eerder gegaan dan geboekt, wij ook. Verouderd sanitairgebouw en niet heel schoon. Kampeerplaats dor en veel beestjes, weinig sfeer. Animatie niet gezien. Buitenzwembad is eigenlijk een klein binnenbad, want de ramen gaan op 2 na niet open. Geen winkeltje. Receptie tussen de middag dicht en om 19u gesloten, dus daarna geen ijsje oid meer te kopen. Doorreiscamping, niet langer blijven staan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Kleine en gedateerde camping

Demi
3-8-2019

Saverne is een leuk plaatsje, waar de camping aan grenst. Plekken zijn prima en ruim, maar weinig privacy. Over het algemeen een kleine camping. Er zijn 2 sanitair gebouwen, welke beiden erg oud en vies zijn. De douches lopen constant over waardoor gebouw onder water staat. Daarnaast vieze oude toiletten. Ook op de meeste ongelukkige momenten worden ze ‘gepoetst’: iedere ochtend rond 9, waarbij je niet het sanitair in kan. Zwembad is klein, maar volstaat wel. Kortom, voor 1 nacht als doorreis is het prima. Wij stonden er 3 nachten en vonden dit lang zat.

en camping om eens terug te komen.

Annet van Hoof
30-7-2018

Schone en groene camping, mooi gelegen. Vriendelijke ontvangst. Er is veel te zien in de omgeving, bij de receptie geven ze leuke tips om iets te bekijken. Het is tevens een doorgangscamping, onze tip zou zijn om mensen, die wat langer blijven bij elkaar te zetten en de doortrekkers ook bij elkaar, dat scheelt onrust 's morgens. Het zwembad is niet groot, maar lekker om je te verfrissen. We hebben het fijn gehad.

Gereisd Met partner in juli 2018

Fijne plek om als uitvalsbasis te gebruiken.

Gerda
13-6-2017

Mooie plekken. Goed en schoon sanitair. Heerlijk rustig. Broodjes te krijgen. En drie keer per week komt er een fijne pizzaboer voor als je makkelijk wilt. Hier kan je het best een weekje uithouden

Gereisd Met partner in juni 2017

Mooi gelegen camping vlakbij een leuke stad

Wout Brands
2-2-2016

De camping ligt vlakbij het gemeentelijk sportcomplex aan de rand van de mooie stad Saverne. Het is goed bewegwijzerd en makkelijk aan te rijden. De receptie, waar ook Duits wordt gesproken, is gesloten van 13.00 – 14.00 uur. De plaatsen variëren in grootte van 80 – 130 m2, de meeste hebben een gras ondergrond, sommige gravel. Het terrein is parkachtig aangelegd. De sanitaire ruimten zijn niet al te netjes, onvoldoende, en alleen via trappen bereikbaar. Er is een piepklein winkeltje, waar je brood kunt bestellen. Wifi is officieel op het grootste deel van de camping bereikbaar, maar niet gratis en werkt eigenlijk alleen bij de receptie. Het zwembad stelt niet zoveel voor, en lijkt op de foto in de Campingchequegids veel groter dan hij in werkelijkheid is. Maar al met al is de camping door de ligging en de fraaie aanleg een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

genieten!

inge dorgelo
22-10-2015

Prima uitvalsbasis voor een korte vakantie. Straatsburg in het oosten, prachtige wijndorpen in het zuiden. De Vogezen naar het westen en het park Aslace du Nord in het noorden. Wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Never again

Laurent Neels
6-7-2015

We waren al enkele jaren te gast op deze camping MAAR in 2014 was hij van eigenaar veranderd. We reserveerden een plek voor onze motorhome zoals altijd EN moesten hiervoor niet minder dan €15 bijbetalen...Een schande...Voor het overige is het geen bijzondere camping uitgenomen het zogenaamd zwembad (een plodderbadje met plastic overkapping...).

Als veel bereisde mensen waren we heel teleurgesteld...

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Portes d'Alsace Saverne in Saverne (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Portes d'Alsace Saverne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.