Hotel A la Ville de Lyon

Hotel A la Ville de Lyon

8Fantastisch

Frankrijk, Alsace (Elzas), Rouffach

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor A la Ville de Lyon voor je op een rij gezet:

• Sauna

37 reviews over Hotel A la Ville de Lyon

• 2019
    8bianca swart horsman02-08-2019

Zeer goede keuken wat oudere kamers

Een hotel wat weer eens onder handen moet worden genomen iets wat oudere kamers wel een geweldige keuken bediende personeel werk har en doet goed haar best om het je naar de zin te maken. We hadden een kamer op de derde etage de lift gaat tot twee dus nog een trap met de koffers sjouwen.Kamer redelijk netjes doch niet helemaal achter de prullemand lag nog een pruimenpit van de vorige gast wij hebben het niet opgeruimd dus misschien ligt die er nog wel ook vonden we nog wat haren.Ontbijt voldoende maar niet spectaculair eitje zelf koken of een koude .Diner GEWELDIG eerste dag in de brasserie gegeten zouden volgens voucher de rest van de dagen in het restaurant mogen eten dit hebben we de tweede dag gedaan het eten fantastich maar boven onze pet gevraagd of we weer in de brasserie mochten eten geen probleem. De laatste dag een geweldige bbq gehad .

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

8Sophie.weets23-06-2017

we gaan zeker terug

rustig charmant hotel,uitgebreid ontbijtbuffet,vriendelijk personeel,lekker gegeten in het gastronomisch restaurant.mooie ruime kamer,gratis wifi,goede ligging.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Dirk V.01-04-2016

Mooi hotel in stijl van de streek

We waren blij verrast met dit hotel.Zwembad aangename temperatuur.Ontbijt goed.De 2 restaurants hebben we telkens genoten van de diners.Parkeergelegenheid klein, maar vlakbij openbare parking.Min punt "De derde dag na onze uitstap bij aankomst van kamer stond deur op een kier.Niet afgesloten door de poetsdame.Gelukkig was er geen ongewenst bezoek geweest.Doorgegeven aan receptie, luisterden begripvol naar probleem.En zouden nodige doen.Hierdoor geven wij min punten voor de kamer. Wij zouden dit hotel zeker terug nemen.En kennissen het ook aanraden.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Paulusma10-01-2015

Fijn hotel, fantastisch restaurant

Heerlijke plek om een weekend te onthaasten, lekker te eten en van de omgeving te genieten. Het hotel is fijn, niet heel bijzonder maar gewoon goed. Het bijbehorende sterrenrestaurant is fantastisch. Zeldzaam lekker gegeten daar. Beetje ouderwets en stijf, dat wel. Maar de kwaliteit was van een ongekend niveau. Goed te vinden als aantrekkelijk combi arrangement.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Hilde Massant05-08-2014

Gezellig hotel met heerlijke keuken

Heel gezellig hotel met supervriendelijk personeel en ZALIG eten (brasserie Julien en restaurant Philippe Bohrer). Alleen viel onze kamer toch wel een beetje tegen. Vermoedelijk komt dit doordat wij hier via een arrangement logeerden waarbij een gastronomisch diner bij inbegrepen zat en werd dat wat gecompenseerd door een wat mindere kamer... Wij lagen namelijk op de hoogste verdieping vlak onder het dak met enkel een Velux als raam. De kamer was vrij klein en de badkamer was piepklein: links onder het schuine dak stond het toilet, in het mdden een lavabo en daar vlak naast rechts een douche met 70x70 met gordijn. Dit miniscule badkamertje werd afgesloten door een houten schuifdeur... Als je op toilet zat, moest je opletten dat je je hoofd niet stootte aan het schuine dak :). Dus de kamer stond feitelijk in schril contrast met het culinaire gedeelte van het hotel en andere faciliteiten. Het was echte maar voor 2 nachten, dus hebben we maar ten volle van al het andere genoten!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Thomaes Hilde26-07-2014

Fantastische met lekkere gastronomische keuken!

Het is een prachtig gebouw! Heel ruim, met verschillende ruimten om te eten. Een gezellige ontbijtzaal, ook buiten kan je eten op het terras.In het gastronomisch restaurant is het super! Lekker eten, vriendelijk personeel! Het menu bestaat uit 3 gangen, telkens vis daarna vlees en dan een zoet dessert! Heel origineel het dessert. Je kan ook nog een kaasdessert krijgen met een kleine opleg. We vonden het alleen spijtig voor één ster restaurant dat het vlees altijd in 2 stukjes werd opgediend, en daar zat dan echt geen variatie in, zeker als je dan 8 dagen verblijft. De manier van klaarmaken was wel heel variabel. De wijnkaart is aan de dure kant, maar er is wel veel keuze! Het hotel ligt heel rustig, maar in het dorp zelf is weinig te doen, geen winkeltjes of veel keuze aan terrassen. In de buurt zijn wel heel leuke dorpjes te bezoeken met de wagen, in een straal van 20km zie je veel mooie dorpen. De kamers zijn heel netjes en ruim voor franse normen. Een flatscreen TV. We komen nog!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Ann08-11-2013

Tof hotel midden op de Route des Vins

Proper hotel, zeer vriendelijke mensen aan de receptie. Je zit hier in het hartje van de Alsace dus overal waar je ziet zie je hartjes. Zeer romantisch hotel. Badkamer aan de zeer kleine kant. Je kon je niet draaien in de douche. Proper en lekker verwarmd zwembad. Hotel bevind zich op de Route des Vins. Je bent ook niet ver van de bergen (le Grand Ballon). Heel mooie dorpjes te bezoeken. We hadden de all-in formule, maar dranken waren niet inbegrepen. Minpuntje is dat er geen airco in de kamers was. Voor te slapen was het vrij moeilijk. Elke avond gaan eten in het restaurant. Was zeer lekker. Zeer toffe vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Pol L.23-05-2012

Wij vonden dit zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Wij hebben vorige zomer een hele rondreis door Frankrijk gemaakt , met als laatste stop dit charmante hotelletje met het gekende restaurant ernaast. We hadden de gastronomische 3-daagse genomen. Wij vonden het SUPER! Zowel de kamers , ontbijt , zwembad & jacuzzi , avondeten....prijs /kwaliteit is dit een aanrader. De zaterdagavond was het heel druk want er was een Frans huwelijk in t'restaurant , de zondagavond waren het dan enkel Belgen(van iedere provincie een paar koppels) en iedereen begon met elkaar te babbelen ,en werd een gezellig etentje ! Onze dochter (10j) mocht gratis de menu mee-eten , en vroeg om geen vis in het menu en deze werd met de glimlach vervangen , ze mocht kiezen uit kaas/fruit /foie-gras en daar maakte de chef dan een kindvriendelijk gerechtje van... ! Stadje is ook heel gezellig & mooi om te wandelen(bijna even mooi als Brugge). Waar de negatieve reactie's vandaan komen ,ewel k,weet da niet , maar wij denken eraan om binnenkort eens terug te gaan...!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9fam. Sijmens26-07-2011

prima

Prima hotel, goede bedden, rustig gelegen, goede douche, gezellige ambiance, parkeren bij hotel en voor de kinderen een fijn zwembadje met jacuzzi en sauna, wat de gehele dag geopend is tot 22.00 uur. Goed hotel om omgeving te verkennen, midden in het wijngebied, dicht bij Colmar. Uitstekend hotel voor doorreis. Wij verbleven met twee kids van 13 en 9 jaar en hadden twee standaard kamers geboekt. Deze waren erg schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Chris24-06-2011

aangenaam "Frans" hotel/restaurant

Op doorreis naar Italië voor een tweede keer Twee nachten bij Philippe Bohrer gelogeerd en gegeten. Het hotel is eenvoudig "Frans", het restaurant prima. De kamers zijn eenvoudig maar gezellig ingericht. Vorige keer 2009 was de bediening in het restaurant wat losser, nu wat stijfjes, maar het eten was als altijd top. Wijnen aan de prijzige kant, maar wel veel keus

Gereisd met partner in juni 2011

Hotel A la Ville de Lyon info