Reviews over Rothau

Authentieke vakantieherinnering

Norbert,
    24-8-2018

Het hotel ligt op een heel bijzondere plek, dat is het eerste dat opvalt. De Rubanerie is het hoofdverblijf van een oude lintenfabriek die inmiddels niet meer bestaat. Het hotel is een oud, statig huis in een grote prachtige tuin, doorsneden door een rivier en aftakking (ze maken hun eigen elektriciteit). Zeer authentiek, geeft dus echt het gevoel dat je in de omgeving bent en niet in een of andere hotelketen. De kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe; alles werkt wel, maar het is niet meer wat je tegenwoordig van een hotelkamer verwacht. Maar goed, dat zie je ook terug in de prijs die reëel is. De eigenaren zijn aardig en behulpzaam. De ontbijtserre is een juweeltje en brengt je terug in de tijd en het ontbijt zelf was prima.

Mooie locatie, zeer vriendelijke eigenaars.

Jp,
    22-8-2015

Prima sanitair (ook sauna beschikbaar tegen betaling), goed WiFi, gerund door zeer vriendelijk echtpaar. Leuke details als bloembedden met kruiden (bieslook, munt, etc) waar kampeerders mogen gebruiken wat ze willen. Broodservice, maar bakker evtl vlakbij in het dorp. Grote supermarkt 3 km verderop in volgende dorp. Zeer makkelijk bereikbaar vanaf snelweg Metz-Straatsburg. Erg mooie omgeving voor geaccidenteerde fietstochten en/of wandelingen. Goedkoop.

Beste camping

Govaert pynaert,
    17-7-2015

Mooie camping zekere vriendelijk personeel deze uitbater doen dit met hart en ziel goeie verse frieten en taart flamberen zeker aan te bevelen

fijne doortrekcamping

Koen van den Heuvel,
    15-8-2014

Wij waren voor een nachtje op camping "Au bord de la Bruche".

Overdag voormalig concentratiekamp Struthof bezocht en daarna is het een verademing even bij te komen op deze kleine, rustige camping. Vriendelijke, behulpzame beheerder.

Prima sanitair. Broodservice.

prima plek

gerard,
    10-10-2009

prima plek om te kamperen, maar wel langs het spoor en 's ochtends word je wakker van de treinen, ligt op de fietsroute van Benjamins naar Rome.

Rothau scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews