Hotel Relais De Rixheim

Hotel Relais De Rixheim

We hebben een aantal aanbieders voor Relais De Rixheim voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Relais De Rixheim in het Nederlands

Ideale stopplaats!

Ilona
10-6-2014

Ideaal hotel voor tussenstop - aankomst na 22.00h supergemakkelijk met gepersonaliseerde code. Ontbijt superlekker! Comfortkamers zijn modern, ruim en heel proper. Parking oogt veilig.

Bij terugkeer spontaan opnieuw dit hotel geboekt.

Goeie communicatie rechtstreeks via mail.

Babybed gratis na aanvraag.

basic hotel

Familie Luijer
31-7-2010

Na veel file en regen dit hotel gevonden als alternatief voor de camping. Heel rustig (er waren maar een 10-tal gasten). Heel basic, maar netjes en verzorgd. We hebben er dus maar 1 nacht vertoefd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais De Rixheim in Rixheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais De Rixheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.