Hotel Le Clos Saint Vincent

Kleine hotelsWeer vandaag27°14°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos Saint Vincent voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Le Clos Saint Vincent in het Nederlands

Heerlijk verblijf middenin de wijngaarden

Wouter Butzelaar
23-10-2017

Perfecte plek om gerenommeerde wijnhuizen te bezoeken

Superplek

Paul Best
31-1-2016

Relaxed hotel op een fantastisch mooie plek tussen de wijngaarden. Bij mooi weer geweldig terras met uitzicht. Rustige plek in de heuvels. Je bent binnen een paar minuten in het centrum van Ribeauvillé of in no time in één van de andere plaatsen met restaurants en wijnbarretjes te over. Restaurant van het hotel is ook uitstekend, parkeren voor de deur, en service prima. Qua kamer is het even kijken wat je boekt, onze kamer was wat outdated. Al met al de moeite waard.

2008

oudbollig en duur

van Meurs
13-8-2008

kamer van € 205 per nacht zonder ontbijt,maar met airco.Airco maakt meer lawaai dan een aanstormende trein.Het was prachtig weer,maar wij mochten 's avonds niet buiten op het terras eten.Binnen was het ongeveer 30 graden.

Karig en duur ontbijt. Nooit meer.Onvriendelijke eigenaars en bediening.Een afrader!!!!

Prachtige ligging boven het dorp

Angélique
28-5-2008

Prachtige ligging boven het dorp.Midden tussen de wijnvelden. Kamer met balcon, uizicht op het prachtige dal en de dorpjes. Mooi binnen zwembad. Grote tuin met ligstoelen. Ligt precies in het midden van de "Route du Vin". Het is een familie hotel, zeer persoonlijke bediening.Heerlijk gegeten in het restaurant, met mooi weer serveert men op het terras. Echt een hotel met de Elzasser gastvrijheid, wel prijzig maar dat is het waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Clos Saint Vincent in Ribeauvillé (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Clos Saint Vincent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.