Reviews over Rhinau

Goed verzorgde camping

Niek,
    17-8-2017

De camping is zeer netjes verzorgd. Grote plaatsen, je mag zelf een plaats uitzoeken.

Dichtbij Duitsland (met gratis pontje) en Europapark.

Leuk zwemmeertje op de camping.

In zwembadje badmuts op en op de glijbanen mag je niet met zwemshort. Wordt erg streng op gecontroleerd op een onvriendelijke manier.

Leuke camping voor weinig

Amri,
    26-6-2016

Een leuke camping voor weinig.

Het sanitair is niet van hoge kwaliteit maar is over het algemeen schoon maar de mensen laten hun kleine kinderen alleen gaan ja dat is vragen om viezigheid!!.

Onze kinderen vinden het heerlijk de camping.

Je bent zo in Duitsland maar ook binnen een uurtje in Zwitserland. Wij gaan zekernog een keertje terug

Heerlijk

Lourijntje,
    2-8-2015

De camping was een grote verrassing en ontdekking voor ons. Van alles te doen voor de kinderen (9, 11 en 13): zwemmen (met glijbanen), voetballen, beachvolleyballen, tennissen, tafeltennis, midgetgolf, fitness... Daarnaast heerlijk ruimte plaatsen op een mooi terrein met veel zon en toch ook behoorlijk wat bomen. Het sanitair was sober en niet altijd brandschoon, maar prima mee te leven. En waar kun je nog met een gezin van vijf personen kamperen voor onder de 26 euro per nacht? We gaan zeker terug; ideaal ook voor op doorreis naar Italië of Zwitserland, want niet te ver van de snelweg Karlsruhe-Bazel, of Straatsburg-Bazel. Vanaf de camping kun je met de auto prima uitstapjes maken naar zowel de Elzas als het Zwarte Woud. En het klimaat is in dit Rijndal uitstekend. O ja... we hebben ook genoten van het voeren van de (grote) vissen in het zwemmeer bij de camping en van de eekhoorntjes op het terrein.

Prima camping voor onderweg

WDLKH,
    27-7-2015

Onderweg naar Italië zijn we twee nachten op deze camping gebleven. Leuk meertje met ligweide. Ook de fitnessapparaten en de glijbanen vielen bij de kinderen in de smaak. Het zwembad is klein en verplicht met badmuts, die kun je voor een prikkie bij de receptie kopen. De midgetgolfbaan is verouderd en ontzettend scheef. Kost gelukkig maar €1,00 p.p. Verder is er een bar bij het meer en daar kun je ook maaltijden afhalen. We zijn prima geholpen door de mensen bij de receptie. We hadden een ruime verharde plek voor onze camper. Toiletten schoon, wel zelf wc-papier meenemen. Douches ook prima en lekker warm. Wat ons betreft een prima plek ook voor langere tijd.

Een tweede Thuis

Saman-Dhooge,
    14-4-2015

Komen hier reeds vanaf 1992,(elk jaar !) en zijn steeds tevreden

geweest. Geen negatieve opmerkingen over het personeel of de eigenaar. Steeds vriendschappelijke verwelkoming en indien nodig, hulp. Dat de eigenaars strikt zijn inzake het naleven van de campingregels is een feit doch ook een absolute noodzaak.

Aan chaos hebben wij geen boodschap ! Wij hopen hier nog vele jaren te kunnen terugkeren.

Rhinau scoort een 7,1 uit 10, op basis van 11 reviews