Hotel Le Domaine de Pairis

Kleine hotelsWeer vandaag14°4°
Hotel Le Domaine de Pairis
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de Pairis voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Le Domaine de Pairis in het Nederlands

2008

Van 4 tot 10 augustus 2008

Erwin
31-8-2008

Mooi en rustig gelegen hotelletje ( in de afdaling col du Bonhomme) ;wat sobere , modernistische inrichting.Zeer nette , eenvoudige kamers,karig maar lekker ontbijt,avondeten copieus en gevarieerd.Dranken zijn duur alsook de algemene prijs-kwaliteit verhouding.Echter zeer centraal gelegen in de Elzas en aan de wijnroute en dus ideale uitvalbasis om de streek te verkennen.

Hotel zéér netjes; personeel vriendelijk; ontbijt zoals het moet; avondeten kon beter. Zwembad en fitnessruimte gratis.

2007

Uitstekend nieuw jong hotel op een uitstekende locatie. Eigenaar en zijn vrouw zijn vriendelijke mensen. Keuken is van hoog nivo.

Omgeving is erg mooi en zeer rustig.

Al met al een prima verblijf gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Domaine de Pairis in Orbey (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Domaine de Pairis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.