Hotel Wolf (Markstein)

1 review over Hotel Wolf (Markstein) in het Nederlands

mooie ligging, matig comfort

peter de clercq
4-1-2011

kamers erg gedateerd..back to the sixties ??

erg gehorig, sanitair erg matig..warm water ?? verwarming zuinig ingesteld..17°.. krakende, kleine bedden met harde matrassen en muffe geur..geen TV..toilet/bad op gang

ligging op de skipiste is erg mooi en praktisch..bediening vlot en vriendelijk..hond des huizes is mooie en pientere herdershond (Wolf?)

Voor shortski best OK als je geen grote eisen stelt qua comfort..

Gereisd met partner in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wolf (Markstein) in Oderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wolf (Markstein) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.