Hotel Wolf (Markstein)

2 reviews over Hotel Wolf (Markstein) in het Nederlands

beau séjour

mangel gilles
24-10-2011

séjour agréable, maison familiale, bon repas copieux, chambre basique mais confortable (salle de bain WC télévision), promenades merveilleuses

mooie ligging, matig comfort

peter de clercq
4-1-2011

kamers erg gedateerd..back to the sixties ??

erg gehorig, sanitair erg matig..warm water ?? verwarming zuinig ingesteld..17°.. krakende, kleine bedden met harde matrassen en muffe geur..geen TV..toilet/bad op gang

ligging op de skipiste is erg mooi en praktisch..bediening vlot en vriendelijk..hond des huizes is mooie en pientere herdershond (Wolf?)

Voor shortski best OK als je geen grote eisen stelt qua comfort..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wolf (Markstein) in Oderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wolf (Markstein) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wolf (Markstein) scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.