Hotel Première Classe Obernai

1 review over Hotel Première Classe Obernai in het Nederlands

Mooi nieuw hotel

Marc,
10-4-2018

Mooi nieuw hotel van een bekende hotelketen, prima kamers, schoon, nieuw, koel, gewoon top voor een nachtje op doorreis maar ook wel voor langere tijd. Dorpje Obernai op 15 minuten is echt het bezoeken waard.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Première Classe Obernai in Obernai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Première Classe Obernai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.