vakanties Obernai

Reviews over Obernai

Goed en sfeervol hotel

Paul Smit,
    26-7-2018

Mooi hotel, mooie binnenplaats, goede dienstverlening, prima ontbijt en perfecte ligging.

aanrader

Fam. Jansen,
    13-6-2018

Prima ligging, zeer vriendelijk personeel. Prijs van ontbijt echter is veel te hoog

Cour d'Alsace Team, Directeur, 15-6-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wij hoop u weer te zien,

Het team van de Cour d'Alsace

Fijne uitvalbasis voor de regio.

cstmpk,
    12-6-2018

Prima camping voor prima prijs.

Wij dachten dat de camping dichter bij het centrum lag. Op loopafstand voor een avondje met wijntje bijvoorbeeld. Maar dat is niet zo, echt auto nodig.

Mega grote LeClerc supermarkt op 7 autominuten.

Verrukkelijke wijnen uit regio bijv Pinot gris.

Mooi nieuw hotel

Marc,
    10-4-2018

Mooi nieuw hotel van een bekende hotelketen, prima kamers, schoon, nieuw, koel, gewoon top voor een nachtje op doorreis maar ook wel voor langere tijd. Dorpje Obernai op 15 minuten is echt het bezoeken waard.

Aanrader in de Elzas

Fam Van Oostveldt,
    21-2-2018

Hotel : verzorgde kamer - super vriendelijk personeel en management - uitstekende chef en sommelier en zeer correcte bediening zowel in restaurant als bij uitgebreid ontbijt - speciale aandacht op de kamer voor onze hond.

Omgeving : Obernai is een aangenaam stadje dat je op een dag gezien hebt - voor wandelaars zoals wij wel voldoende alternatieven in de omgeving - voor sneeuwliefhebbers (vanaf dag 3 van ons verblijf is het beginnen sneeuwen) is er een skistation op ongeveer 30 km afstand. Obernai is de poort tot de Elzas dus mensen die meer cultuur willen opsnuiven zullen van hun wagen gebruik moeten maken.

Hotel A la Cour d'Alsace, Directeur, 26-2-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wij hoop u weer te zien,

Het team van de Cour d'Alsace