Hotel Les Jardins d'Adalric

Hotel Les Jardins d'Adalric
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Adalric voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Jardins d'Adalric in het Nederlands

Heerljk

Magdalena
5-8-2016

Heerlijk hotel. Grote 3 persoonskamer met 2 tv's. Grote badkamer. Balkon. Ontbijt goed. Afgesloten parkeerplaats. Zeer vriendeljk personeel. Wifi gratis. Groot zwembad met grote tuin en voldoende ligbedden. Ligging in een rustige straat. Op loopafstand Obernai. Straatsburg met de auto 29 minuten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Jardins d'Adalric in Obernai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Jardins d'Adalric zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Jardins d'Adalric scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.