Appartement Les Appartements d'Alicia

AppartementKleine hotelsWeer vandaag31°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Appartements d'Alicia voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Les Appartements d'Alicia in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi ruim en modern appartement

Monique
14-5-2017

Mooi appartement om een paar dagen Obernai door te brengen. Compleet en modern ingericht en ruim. Parkeertip (bij koffers): parkeer eerst om de hoek op place des fines herbes (2 euro voor 2 uur). Daarna gratis parkeren op Parking des Remparts, die ook maar op 3 min afstand ligt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Appartements d'Alicia in Obernai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Appartements d'Alicia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.