Hotel Le Parc, Restaurant & Spa

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Parc, Restaurant & Spa voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Le Parc, Restaurant & Spa

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Check-outTot  11:00

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Parc, Restaurant & Spa in Obernai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Parc, Restaurant & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.