Kleine hotelsWeer vandaag15°9°

8 reviews over Hotel Le Gouverneur in het Nederlands

Goed en sfeervol hotel

Paul Smit,
26-7-2018

Mooi hotel, mooie binnenplaats, goede dienstverlening, prima ontbijt en perfecte ligging.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

schitterende lokatie

John
5-10-2014

Bijzonder goed gelegen hotel bij centrum Obernai. Gratis parkeren om de hoek. Bijzonder schilderachtig hotel. Voor een, twee nachten om Obernai en de omliggende streek te bezoeken perfect. Helaas geen lift, kamers sober ingericht (Bv maar een stoel bij een driepersoonskamer). Geen restaurant, wat geen probleem is er zijn genoeg restaurants op lopensafstand. Wel ontbijt dat niet overvloedig maar ruim voldoende is. Gezien de locatie en het toerisme in de buurt een fatsoenlijke kamerprijs

Gereisd met partner in oktober 2014

Viel tegen

Familie Hagmeijer
21-8-2014

Hoe dit hotel aan een ruime 8 beoordeling komt is ons een raadsel. Geen lift 3 trappen op met koffers! Geen airco het was bloedheet op onze veredelde zolderkamer. Inrichting oud in badkamer een soort Sani Broyeur die een vreselijke herrie maakt als je doortrekt kamer werd niet iedere dag schoon gemaakt. Hotel is aan een totale renovatie toe. Ligging en binneplaats zijn enige pluspunten.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Gouverneur voor je op een rij gezet:

Een hotel van tegenstellingen!

23-12-2013

In het midden van Obernai ligt er een echt juweeltje verborgen! Le Gouverneur biedt oude chiqué en frisse modernheid! De kamers zijn nogal 'afgeleefd' en toch chique en je kan er je comfortabel voelen! De receptie en de ontbijtzaal zijn zeer modern, chique, stijlvol en tegelijkertijd gemoedelijk! De ligging is centraal en levendig.

Gereisd anders in december 2013

Leuk hotel in Obernai.

3-9-2013

Klein, knus hotel. Zeer centraal gelegen. Het ontbijt was heerlijk, maar er was weinig afwisseling. De stoelen in het restaurant zijn een beetje instabiel. Mooie binnenplaats, waar je gezellig kan ontbijten of 's avonds van een glaasje wijn kan genieten. De kamers aan de straatkant zijn erg luidruchtig als je het raam open wil.

Gereisd anders in september 2013

Idyllisch gelegen.

14-7-2013

Goed hotel met een goede sfeer. Alle kamers zijn individueel ingericht, onze was echter erg klein. We hadden nauwelijks ruimte voor twee rugzakken en fietstassen.

Gereisd anders in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel met sfeer.

16-4-2013

Leuk hotel met mooie plek met sfeer in een rustige ambiance. Zeer goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Het enige negatieve: de badkamer is niet voor claustrofobe mensen!

Gereisd anders in april 2013

Korte droomvakantie.

30-5-2012

Het hotel ligt super centraal, je moet net de straat over en je bent in het centrum. Er zijn meerdere kleinere winkels en in de buurt is een grote supermarkt (Boulevard L'Europe) zeer aan te bevelen. Het personeel is super vriendelijk, werkelijk, en men spreekt zowaar echt goed Duits. Op wensen en veranderingen is men direct ingegaan en het ging zonder problemen. Het ontbijt is voldoende en lekker. Binnenplaats en kamers zijn erg mooi en voor franse begrippen zeer goed en onderhouden! Zou er zo weer heen gaan!

Gereisd anders in mei 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Le Gouverneur voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Gouverneur in Obernai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Gouverneur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.