Hotel Le Colombier Obernai

Kleine hotelsWeer vandaag7°-1°
Hotel Le Colombier Obernai
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Colombier Obernai voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Le Colombier Obernai in het Nederlands

Zeer goed.

Elvis 1 euro,
20-7-2017

Dat het vooral een rustig hotel is, maar proper en zeer vriendelijk personeel.

De ligging is perfect.

Zeer goede producten in de badkamer. Wij waren wel zeer tevreden met een kamer met balkon. Spijtig dat er juist geen stoeltje op kon waar je kon genieten van de avondzon nog eventueel. Maar voor de rest zeer ok!

Goedgelegen en aangenaam hotel!

Luc
26-8-2016

Centraal in het kleine stadje Obernai met zijn vele vakwerkhuizen ligt Hotel Le Colombier. Restaurants en winkeltje bereik je te voet op enkele minuten.

We hadden een gewone kamer geboekt voor 3 nachten, maar kregen spontaan een upgrade cadeau: een zeer ruime, rustige en mooie kamer op het derde. Goede airco, zithoek, flatscreen TV in zithoek en slaapkamer, minibar, groot bed, zithoek, bureau, ruime badkamer, afzonderlijke WC.

Het hotel lijkt recent gerenoveerd en alles is prima in orde en goed onderhouden.

Goed en uitgebreid ontbijt. Geen restaurant, voor andere maaltijden moet je het stadje in.

Personeel is zeer vriendelijk en attent.

Er is een parkeergarage, maar 15 euro per nacht vonden we wat duur: op het pleintje achter de hoek parkeer je tussen 19u00 en 09u00 gratis.

heel pettig

vera sibon
6-9-2015

waar je goed en voor niets kunt parkeren

Het hotel is zeer centraal gelegen, ideaal om Obernai en omgeving te bezoeken. Alle restaurants zijn op wandelafstand.

De parking van het hotel is duur, maar er zijn gratis parkeergelegenheden op wandelafstand.

Klantvriendelijk onthaal.

Alles wordt eraan gedaan opdat de klant tevreden zou zijn. Wij kregen een kamer aan een hoofdstraat. Deze straat is belegd met kasseien, wat veel lawaai maakt. Ook 's nachts komt er verkeer door, en dan wordt je regelmatig wakker. Wij hadden dit 's anderendaags 's morgens gesignaleerd als een probleem, en er werd bijna onmiddellijk, en zonder enige discussie een oplossing aangeboden : we mochten verhuizen naar een kamer waar het kalm was. Nadien werd er nogmaals nagevraagd of alles OK was.

Het ontbijtbuffet biedt een ruime keuze, met streekprodukten.

Bij vertrek werd er nogmaals gevraagd of alles OK was.

Ontzettend leuke slaapplaats

Inge
2-4-2012

Ik heb overnacht in een erg mooie kamer die net was gerenoveerd. Heerlijke bedden, apart toilet en een kleine badkamer. Ontbijt was prima. Echt een aanrader.

gunstig gelegen

charix
14-7-2009

prima hotel in zijstraat van marktplein.Oud gebouw maar binnen compleet gerenoveerd.Kamers IKEA-stijl redelijk ruim. Ontbijt is goed.Parkeergarage 10,- Euro p.n.

2008

goed hotel en centraal gelegen

Thieu Theunissen
27-8-2008

Obernai is een leuk dorp met veel vakwerkhuizen. Hotel Le Colombier ligt centraal, maar toch redelijk rustig. Kleinere, maar keurig nette kamers. Parkeergarage is erg krap. Keurig ontbijtbuffet.

2007

Goed hotel, schoon en erg centraal gelegen in Obernai

veronica de ridder
27-2-2007

Goed hotel, schoon en erg centraal gelegen in Obernai. Wij overnachten hier altijd als we op familiebezoek naar Nederland komen vanuit Italie. Mooi omgeving ook. Komen hier nu al meer dan 6 jaar en elke keer weer dik tevreden. Obernai is ook verder een leuk stadje met veel restaurantjes waar je lekker kan eten voor een redelijke prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Colombier Obernai in Obernai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Colombier Obernai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.