Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag13°6°
Hotel À la Cour d Alsace

We hebben een aantal aanbieders voor À la Cour d Alsace voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel À la Cour d Alsace in het Nederlands

aanrader

Fam. Jansen,
13-6-2018

Prima ligging, zeer vriendelijk personeel. Prijs van ontbijt echter is veel te hoog

Gereisd met partner in juni 2018
Cour d'Alsace Team, Directeur, 15-6-2018

Aanrader in de Elzas

Fam Van Oostveldt,
21-2-2018

Hotel : verzorgde kamer - super vriendelijk personeel en management - uitstekende chef en sommelier en zeer correcte bediening zowel in restaurant als bij uitgebreid ontbijt - speciale aandacht op de kamer voor onze hond.

Omgeving : Obernai is een aangenaam stadje dat je op een dag gezien hebt - voor wandelaars zoals wij wel voldoende alternatieven in de omgeving - voor sneeuwliefhebbers (vanaf dag 3 van ons verblijf is het beginnen sneeuwen) is er een skistation op ongeveer 30 km afstand. Obernai is de poort tot de Elzas dus mensen die meer cultuur willen opsnuiven zullen van hun wagen gebruik moeten maken.

Gereisd met partner in februari 2018
Hotel A la Cour d'Alsace, Directeur, 26-2-2018

Zeer charmant hotel.

Vos Brigitte,
17-4-2017

De ligging van het hotel is ideaal. De service is super.

Gereisd met partner in januari 2017
A la Cour d'Alsace, Directeur, 22-4-2017

had beter gekund

Kaatje
18-10-2016

Heel positief: zwembad- ontbijt- kamers en vooral vriendelijkheid van het personeel

Negatief: Prachtige bar maar niemand gaat er zitten: geen sfeer- geen barman- altijd jazz muziek- een storend en blijkbaar niet te verhelpen geluid.

Eten is wel lekker maar bv de hele week door dezelfde amuse-bouches- Twee keer varkenswangetjes op het menu- storende muziek op de gangen , en ook hier geen variatie: bijna altijd Abba. Geluid drong zelfs in de kamer binnen.

Gereisd met partner in oktober 2016

een echte aanrader!

seghers-Thijs
20-2-2010

Mooi hotel, rustig gelegen maar toch in het centrum.

Zeer lekkere keuken, ontbijt was zeer verzorgd alsook het avondeten...

Mooie, nette kamer.

Mooi recent zwembad met sauna faciliteiten...

Klein minpuntje, we hadden superior kamer geboekt en kregen een medium kamer, we zijn dit gaan melden en hebben uiteindelijk dan toch een superior kamer gekregen...

Gereisd met partner in februari 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel À la Cour d Alsace in Obernai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel À la Cour d Alsace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.