• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Obernai

Fantastisch en zeer vriendelijke mensen overal!

Elvis 1 euro
    20-7-2017

Je moet naar toeristisch bureel om een stadsplan. Het is niet kosteloos, maar is maar 0,50 cent. Je moet je activiteiten dus ook zelf plannen. (dat vonden wij wel spijtig, omdat we met touroperator kwamen en hoopten op informatie van hen in een boekje of envlop of zo aan de balie bvb)

Het stadje is zeer gezellig en men doet er veel activiteiten. Wij hadden het muziekfestival met op ieder pleintje rondom de kerk een ander gerne.

Geweldig toch he!

Zeker het toeristisch treintje niet te missen. Zo kom je ook wat te weten, alsook de tamelijk grote markt donderdag langs te kuieren. Wel is alles aan de prijselijke kant.

Alsook dat alles nogal vroeg sluit maar zo geniet je ten volle van je verdiende rust en de werknemers ook in de horeca.

Leuk stadje.

Magdalena
    5-8-2016

Heerlijke restaurants. Leuke winkels. Mooie natuur.

Een leuk plaats om regelmatig naar toe te gaan.

Mario en Karine Marijnissen-De Grauwe
    13-6-2016

Het kan druk zijn. Veel toeristen maar dat maakt het ook gezellig.

Aangenaam

AnnD
    5-9-2015

Zeer mooi toeristisch stadje in de Elzas. Gezellig en aangenaam vertoeven.

Schitterend stadje.

John
    5-10-2014

Bijzonder leuk stadje, onderdeel van de Route du vin d'Alsace. Allerhande schilderachtige vakwerkpandjes, torentjes. Leuke winkeltjes, veel restaurants. Frans maar bijzonder op Duitsland georiënteerd (niet vreemd gezien de geschiedenis)

Obernai scoort een 9 uit 10, op basis van 22 reviews