We hebben een aantal aanbieders voor Obernai voor je op een rij gezet:

vakanties Obernai

We hebben een aantal aanbieders voor Obernai voor je op een rij gezet:

Reviews over Obernai

Fantastisch en zeer vriendelijke mensen overal!

Elvis 1 euro,
    20-7-2017

Je moet naar toeristisch bureel om een stadsplan. Het is niet kosteloos, maar is maar 0,50 cent. Je moet je activiteiten dus ook zelf plannen. (dat vonden wij wel spijtig, omdat we met touroperator kwamen en hoopten op informatie van hen in een boekje of envlop of zo aan de balie bvb)

Het stadje is zeer gezellig en men doet er veel activiteiten. Wij hadden het muziekfestival met op ieder pleintje rondom de kerk een ander gerne.

Geweldig toch he!

Zeker het toeristisch treintje niet te missen. Zo kom je ook wat te weten, alsook de tamelijk grote markt donderdag langs te kuieren. Wel is alles aan de prijselijke kant.

Alsook dat alles nogal vroeg sluit maar zo geniet je ten volle van je verdiende rust en de werknemers ook in de horeca.

Gereisd met partner in juni 2017

Schitterend stadje.

John,
    5-10-2014

Bijzonder leuk stadje, onderdeel van de Route du vin d'Alsace. Allerhande schilderachtige vakwerkpandjes, torentjes. Leuke winkeltjes, veel restaurants. Frans maar bijzonder op Duitsland georiënteerd (niet vreemd gezien de geschiedenis)

Gereisd met partner in oktober 2014

Ommuurde stad met vakwerkhuizen

Chris ,
    8-11-2011

Obernai is een ommuurd stadje met nog heel wat vakwerkhuizen. Je kan een mooie wandeling maken langs de stadsomwalling, en ook het marktplein is heel pittoresk. Naast het stadhuis is hier vooral de korenhalle, waar een druk beklant restaurant in ondergebracht is, een opmerkelijk gebouw. Maar de meer naar het zuiden gelegen stadjes ter hoogte van Colmar (Riquewihr, Kaysersbourg, Ribeauvillé) hebben toch meer sfeer te bieden.

Gereisd met partner in oktober 2011

Zeer mooi stadje.

H. Janssen,
    20-5-2009

Meerdere jaren onze vakantie doorgebracht in de Elzas. De camping in Obernai was dan steeds onze verblijfplaats.

Obernai is een mooi stadje, met veel vakwerkhuizen en leuke terrasjes.

Eten en drinken is in de hele Elzas prima.

Landschap en dorpen/stadjes zijn een lust voor het oog.

Gereisd met partner in mei 2009
Obernai scoort een 9 uit 10, op basis van 22 reviews