Hotel Majestic Alsace

Hotel Majestic Alsace
7,7

8 tips over Hotel Majestic Alsace

suzanne_maria, 22-5-2014

Vraag een kamer aan achterkant.

Parkeren kan je gratis achter het Hotel de Ville.

Vraag bij de VVV een kaart met een route in Noord Elzas

Echtpaar, 24-3-2014
Straatsburg, wijnroute die je ontvangt bij aankomst. Uit tijdgebrek niet aan de wijnproeverij deelgenomen.
Bo, 27-10-2013
Wijnproeferij bij Cleebourg was in een woord fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Alsace voor je op een rij gezet:

Janny, 1-8-2013
Ga zeker een keer naar Strassbourg. Met mooi weer een lange rondvaart. geweldig
figee_1, 23-7-2013
Het diner is stevige kost:veel zuurkool en aardappelen....Soms is het er zo druk,dat je moet wachten op een vrij tafeltje.Erg gezellig is het centrum (klein)met een leuk plein en verscheidene terrassen.In de zomer worden er veel leuke activiteiten georganiseerd in het plaatsje
jack_diepeveen, 25-4-2013
Ons arrangement was inclusief een wijnproeverij. je kan kiezen uit 2 verschillende wijnhuizen. TIP!! Kies die in Cleebourg, veel dichterbij en je kan onbeperkt wijn proeven. Wij hebben 18 verschillende wijnen mogen proeven.

rud, 23-10-2012
Imposant is het nonnenklooster met kerkhof, bestijg ook eens de Staffele (Rue montee) en de trappen naar Rue du Mont Rouge. Bezoek Strassbourg en Saarbrucken.
Jan, 15-8-2012
Leuk en interessant om te bezoeken: Hunspach ('mooiste dorp van Frankrijk'), Fort Schoenenbourg van de Ligne Maginot in Hunspach, Burg Lichtenberg...

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Alsace voor je op een rij gezet: