Hotel Majestic Alsace

25 reviews over Hotel Majestic Alsace in het Nederlands

Fantastische reis

Antoinette,
19-2-2018

Geweldig restaurant en aardige en gastvrije bediening.

voor kort verblijf ok

luc
6-6-2016

De kamer was eerder klein. Je had rond het bed nauwelijks plaats. Ook badkamer was allesbehalve ruim.

Ontbijt was voldoende: geen uitschieters maar je gaat er niet met honger van tafel.

Parkeren voor hotel lukte ons bij aankomst (tegen betaling), maar is beperkt tot 2u overdag. Vanaf valavond gratis tot 8u AM.

Gezellig dorpje. We deden het hotel aan op doorreis naar Italië omdat het prijsvriendelijk was. Het voldeed aan onze verwachtingen.

prima verzorgd no-nonsense hotel voor wandelaars !

vader (51) en zoon (12)
2-5-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel in hartje Niederbronn gelegen hotel met diverse voorzieningen (o.a. kleine Carrefour aan de overkant) nabij. Parkeren op gratis parkeerplaats 300 meter van hotel is geen probleem als je een koffer met wieltjes hebt. Verbeterpunten: doorzakkend matras vervangen en naast stokbrood en croissantjes ook zorgen voor wat volkorenbrood.

Is een aanrader.

tempels, rob
18-11-2014

Zal het iedereen aanbevelen.

Vriendelijk personeel; hotel centraal gelegen, de prijs was laag maar dat had ook zijn reden, voor het restaurant van het hotel moet men enkele honderden meters wandelen (minder bij regen) het op de eerste avond inbegrepen diner was in orde , de kamers hebben hun beste tijd gehad, de kamer was zeer klein alsook de badkamer, kasten waren versleten, lawaaierige sloten, niets van het meubilair was geassorteerd met elkaar,het bed was goed, zeer lawaaierige kamers we konden de buren verstaan; voor het hotel maar 3 parkeerplaatsen de anderen moeten betalen, simpel ontbijt wel voldoende.

Prima als je alleen wil slapen

suzanne_maria
22-5-2014

Wij hadden in dit hotel een arrangement met 1 maal een diner en een wijnarrangement. Het was niet duur maar meer was het ook niet waard.

Wij hadden een kamer aan de straat kant dus je moet met je raam dicht slapen want het is een takkenherrie.

De bedden waren goed en het was schoon.

Het personeel zeer ongeïnteresseerd . Wij hadden b.v. een doldraaiende sleutel waardoor je soms 5 minuten bezig was om je kamer op slot te krijgen. Toen wij dit meldden haalde de receptioniste haar schouders op en zei daar kan ik niets aan doen!!

Het wijnarrangement was een lachertje want die was op 80 km afstand dus daar werd door niemand gebruik van gemaakt.

Perfect hotel

Echtpaar
24-3-2014

Lang weekend met vrienden. Het hotel voldoet uitstekend. Schone kamers, goede douche en niks te klagen over het bed, gewoon goed. Iedere avond bij ons arrangement een welkomstdrankje naar keuze en een fles wijn per twee personen. Iedere avond uitstekend 4-diner, met eens vast menu, maar erg lekker met veel streekgerechten. Tafel mooi gedekt en prettige bediening. Sfeervol restaurant met veel authentieke details, echt leuk.

Ontbijt is prima verzorgd, heerlijk vers stokbrood, kaas, wordt, zoetigheid, fruit, yoghurt, jus, koffie thee,melk. Echt prima, niks karig. Prettige ontbijtruimte. Alles goed gekoeld en vers.

Hotel is gelegen in een sfeervol dorp met veel bloemen en fonteinen. Diverse winkels en horeca. Ook terrasjes. Je kunt zelfs de trein nog pakken want er is een station.

Nee, nooit meer

Bo
27-10-2013

Kamers erg klein en bedden zijn klein en slecht van kwaliteit. Badkamer met douche welke niet bleef hangen.

Aangeboden maaltijd bij naastgelegen hotel is matig. Ontbijt karig en gasten worden bij drukte bij elkaar aan tafel gezet.

Positief; dagelijks schone handdoeken.

alle waar naar zijn geld

Janny
1-8-2013

Voor klein prijsje geboekt. Voor een paar euro elke dag/nacht voor de deur geparkeerd. Kamers klein, maar prima en super schoon. Ontbijt voor Franse begrippen uitgebreid. Dorp zelf weinig te beleven. Weinig keuze in diner mogelijkheden. Omgeving wonderschoon, Strassbourg is een aanrader.

Oubollig Frans hotel

johannes_dijkstra56
29-7-2013

Wij hadden een kamer met tweepersoons bed geboekt. Bij aankomst werden we naar ons gevoel in een eenpersoonskamer gezet waar een tweede eenpersoonsbed bijgeplaatst was. Het was benauwd op de kamer, geen airco. Kortom, geen aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Alsace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic Alsace in Niederbronn-les-Bains (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic Alsace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.