Hotel Grand Hotel Filippo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Filippo voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Grand Hotel Filippo in het Nederlands

Prima hotel, hulpvaardig personeel

Hz
4-5-2018

Prima hotel, goede service en behulpzaam personeel. Spraken goed engels en duits. Ontbijt was alle dagen hetzelfde dus weinig afwisseling. Nette ruime kamer. Wel wat weinig buitenlandse zenders op de tv. Prima verblijf

Uitermate verzorgd

Van beem
11-1-2018

Ontbijt was top en diner werd geserveerd buiten het hotel in verschillende restaurants

Mooi hotel met goede service

Henriette Scheepens
7-10-2017

Voldoende gratis parkeergelegenheid, mooie nette , ruime kamers

mooi dorp, het hotel was niet zoals beschreven

A.Huijbreghs
25-5-2017

Aardige mensen spreken Frans en Duits

Het hotel viel wat tegen er is geen restaurant zoals beschreven, en het terras lag pal in de zon

De bar was en de lounge hebben niet de gezellige sfeer die werd beschreven.

Oude reviews (archief)

Hotel Fillippo is een goed en mooi gelegen hotel in Niederbronn les bains. Vriendelijk personeel en een zeer goed ontbijt.

We hebben deze reis geboekt via de Anwb. Een echte aanrader en de omgeving is ook de moeite waard.

Prima hotel met uitstekend ontbijt, zeker voor Frankrijk.

We kampeerden 20 jaar geleden in Oberbronn.

Sfeervolle omgeving, maar wat is er weinig veranderd in 20 jaren.

Vroeger veel Nederlanders, nu zie je er heel weinig.

Goed hotel voor rust, wandelen, sfeer.

Verder is er weinig te doen (behalve casino)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Filippo in Niederbronn-les-Bains (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Filippo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Filippo scoort een 7.97 uit 10 op basis van 6 reviews.