Géén boekingskosten

Camping Vauban

FrankrijkAlsace (Elzas)Neuf-Brisach (Haut Rhin)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Vauban voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 16 reviews

Meer camping info

16 Reviews over Vauban

• 9Marijke11-08-2020

Super

Supercamping. Grote plekken en fijne sfeer. En voor fietsers is deze camping helemaal uitermate geschikt. De vriendelijk eigenaren zijn zelf fietsers en hebben aan alles gedacht , fietsreparatieplek, koelkast, overkapping ,stoelen of picknick tafel en plek om je tent of kleren uit te hangen. De fijnste camping van onze fietsvakantie.

• 8Caqdance13-09-2019

Mooie rustige groene camping

Cadance op deze camping in september 2019 Plaats: Neuf Brisach. Camping: Vauban Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan
    Bezoek data: 8 september 2019 Prijs: CC € 16.00
    Ontvangst: Vriendelijke ontvangst. Paden: verhard met gravel Staanplaats: Zeer ruime plaatsen op gras met steenachtige ondergrond. Sanitair:Zeer eenvoudig maar schoon. Maar er zijn te weinig WC.. Inkopen: Brood op bestelling bij de receptie. In het stadje is er een Carafour Extra (20 min.lopen) Op het industrie gebied is er een Lidell en Internarche op 900 mtr.(brandstof). Wifi: Free Matig. Het is een te ingewikkeld systeem waarbij het niet altijd mogelijk was om verbinding te krijgen. Restaurant: niet aanwezig Geluid: fijne stille camping. Af en toe over dag een goederen trein.. Eind oordeel: Het is een prachtige groene camping.met schaduw plaatsen, Het lijkt

• 6Staat v/h sanitair
  • 8E.C. van Dijk06-07-2019

Prima!!!

Een camping zoals hij hoort te wezen. Lekker ruim. Aardige eigenaren. Prima douches. Warm water. Prima plek om te fietsen in de Elzas, Zwarte Woud en Vogezen.

• 7Marijke22-10-2018

Prima camping voor een prima prijs.

Wat later in het seizoen, we waren het het enige tentje tussen campers en caravans. Op het fietsersgedeelte stonden wel wat tentjes. Ruime staplekken, leuk aangelegd met bloemen. Sanitair is wat gedateerd maar verder prima, ook goed schoongehouden. Bij het douche gebouw was geen WC, dus moest je even naar een ander gebouwtje lopen. Een bankje in het douche/afwasgebouw zou niet verkeerd zijn. Hele aardige, behulpzame beheerders. Minimaal winkeltje met ijsje, wijn. Prachtige omgeving, camping ligt tussen het Schwarzwald en Vogezen. Je kunt hier dus van twee walletjes eten. In de spits is het door de wegen om het dorp wel wat onrustig. Geen zwembad wel speelgelegenheid voor kinderen. Tipi's en Kota's om te huren. Rond het stadje liggen mooie lunetten. De moeite waard om die helemaal rond te lopen.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Lydia26-08-2017

erg mooie camping met vriendelijke eigenaren

• hele vriendelijke campinghouders, doen echt hun best om het de campinggasten naar de zin te maken.
    • sanitair werd 3 keer per dag schoongemaakt in het hoogseizoen. Dat het dus soms iets minder fris was zegt denk ik meer over de gasten dan over de beheerders!
    • veel bloemen, ruime plekken. helaas ook veel muizen onder de tent ;-)
    • rustige camping, geen animatie. toch leuk met kinderen, door de aanwezigheid van behoorlijk wat kleinere kinderen, en een leuk speeltuintje. ons zoontje heeft zich heerlijk vermaakt op de camping.
    • Neuf Brisach zelf is niet zo bijzonder. leuk om een keer omheen te lopen maar dat was het. oh ja, de pizza's die je daar af kan halen zijn lekker!
    • supermarkten op 5 minuten lopen. Top! eetgelegenheid op de camping zelf is er niet, maar meer dan genoeg in directe omgeving.
    • hele goede uitvalsbasis om de Vogezen en Elzas te verkennen. Wel erg toeristisch in het hoogseizoen in de Elzas ;-)
    • wegen dichtbij, maar niet zoveel last van. soms wel als er motoren e.d. langsreden met knetterende uitlaten. maar dit was maar heel af en toe.
    • douches lekker warm
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Paul arts12-08-2017

Superleuke camping zeker de moeite waard

Hele leuke camping om te verblijven de eigenaars zorgen met zijn tweeen ervoor dat iedereen krijgt wat ie wil . Alles is netjes en zuiver. Grote plaatsen en je kunt zelf kiezen waar je wilt staan .kortom als je veel wilt zien van de regio hier is dit een supercamping waar we zeker nog een keertje terug gaan komen

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Vivian06-08-2017

Mooie, rustige camping

De camping is ruim opgezet en heeft mega plaatsen. Ofschoon we hier in het hoogseizoen waren, was de camping nog niet voor de helft vol. Voor de mensen die geen winkel, animatie of zwembad wensen is dit een prachtige camping.

• 8Phillips09-10-2016

Super plads

man føler sig altid velkommen og pladsen er smuk og velholdt, den er placeret tæt på byen og seværdigheder - gode muligheder for at lufte hund

vi har intet at klage over

• 5Eetgelegenheden
  • 8AJT30-09-2016

Mooie camping met veel ruimte.

Aardige eigenaren, bij aankomst prettig ontvangen. Informatie van de omgeving en fietsroutes meegekregen. De camping is mooi gelegen tav uitvalswegen. Straatsburg, Basel, Zwarte Woud en Vogezen. Wat ik minder plezierig vond is het tijdstip dat ik 's ochtends vroeg verkeersgeluiden hoorde. Ook het bedrijf wat in de buurt is, luid en duidelijk te horen. Alleen 's ochtends vroeg last van gehad, ik werd er wakker van. Verder een prima camping, mooi aangelegd, ruim van opzet zoals je ze niet veel of bijna niet tegen komt aan de rand van de Vogezen. De omgeving is vlak. Veel mensen gingen hier fietsen en vonden het een prachtige fiets omgeving. Daar zijn de meningen verschillend over. Ligt er wel aan waar je woont in Nederland. Wij wonen in Drenthe en hebben een 5 sterren fiets omgeving. Daarom was het fietsen voor ons daar niet echt leuk. Behalve dan het fietspad langs de Rijn aan de Duitse kant. Er zijn best veel wegen waar men 90 km mag rijden en waar je dan aan de kant moet fietsen. Dat zijn wij niet gewend en vinden dit dan ook niet prettig. Sanitair is wat oubollig, maar prima en schoon. Douches niet echt warm. Maar als het 30 graden is, dan is dit niet erg. Supermarkten op fietsafstand. Wij hebben een goed verblijf gehad. Jammer dat de camping geen zwembad heeft. Dit zou echt een toegevoegde waarde zijn.

• 8jan boeijen22-09-2016

wordt onterecht weinig bezocht deze streek

een zeer goede camping met heel aardige beheerders veel mogelijkheden elzas vogezen zwarte woud kaiserstuhl aardig dorp met een stadswal van3 km echte fiets en wandelomgeving

• 8Eetgelegenheden

Camping Vauban info