Hotel Hostellerie St. Barnabé

Hotel Hostellerie St. Barnabé

7.8Goed

Frankrijk, Alsace (Elzas), Murbach-Buhl

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie St. Barnabé voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

9 reviews over Hotel Hostellerie St. Barnabé

• 10verbraeken05-10-2010

zeker in orde

super proper vriendelijk gezellig eten heel lekker mooie inrichting en er komt een zwembad ze zijn goed hunbest aan het doen

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 4Anonym20-04-2010

Niet aan te bevelen

Het vrouwelijke receptie personeel was erg mannen gefixeerd en gedroeg zich tegenover vrouwelijke gasten zo als of ze afwezig zijn. Heel aparte sfeer. Bovendien geprobeerde een receptiemedewerkster uit een aan de eerste dag geuite vooroverleg ¨misschien de laste dag in het restaurant te gaan eten" ons in een morele verplichting in te praten dan daar ook daar deze dag in het restaurant te eten. Het "You Appeal" in de service misde volledig. Het ontbijt was voor 12,- Euro opvallend beperkt en te duur. Ook bestond gebak, kwark en fruit van de vorige dagen. Verse fruit is niet meer nieuw bijgekomen. Omgeving van het hotel was mooi.

Gereisd met partner in april 2010

• 9Heidi,Dirk06-11-2007

Heel vriendelijk personeel. Verfijnde keuken en ruime porties.Rustig tafelen was mogelijk. Kamer ruim en proper.Parking was op late tijdstip wat krap maar geen ramp.Wil zeker nog eens terug logeren daar.

Gereisd met partner in november 2007

• 8richard24-10-2007

We zijn hier in oktober 2007 voor de 4e keer gekomen. altijd een verademing om hier 2 daagjes te vertoeven en genieten de rust en het eten. In vergelijking met 2005 zijn de prijzen verlaagd, nadat deze wel erg hoog waren gestegen.

De bediening, evenals voorgaande jaren, was goed, evenals het eten.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8B.C.A. Mol06-08-2007

De algemene indruk van het hotel zelf is goed. Echter het restaurant voelt zeer kil aan. De mbiance past niet bij de omgeving en hotel. Het eten was niet onze smaak. We zijn één keer in het hotel blijven eten en de andere dagen hebben wij een ander restaurant moeten zoeken. (het onbijt voldeed wel aan onze smaak). Tevens hadden wij een afspraak willen maken voor een massage maar die hebben wij nooit kunnen maken want de persoon die hier voor verantwoordelijk is heeft nooit de moeite genomen om de exacte tijd aan ons door te geven. Of terug gekomen op onze vraag.

Gereisd met partner in juli 2007

• 6H Croes23-06-2007

het ontbijt is van 8 tot 10.00 kom je om 9.45 dan is er niks meer en wordt niet aangevuld. veel te kleine kamers voor die prijs. het eten is de ene dag een 9 en de volgende stik van de zenen in het vlees beslist geen aanrader

prijs kwaliteit zeer slecht. als je wilt douche moet je eerst de gordijn dicht doen. doucde vies en slecht

Gereisd in juni 2007

• 8D en A14-08-2006

Wij hadden bij touroperator halfpension geboekt dit is een AANRADER want wij hebben super lekker gegeten. Het personeel was vriendelijk en de kamers waren leuk en modern.Het ontbijt was goed en wij vonden de koffie uit de automaat erg lekker dit was nml een espressoatomaat

Gereisd in augustus 2006

• 10Maria Van der Linden13-08-2005

Siant-Barnabe is een mooi klein hotel zeer rustig gelegen dicht bij de "Abdij van Murbach" De eigenaars zijn zeer lieve mensen de service is uitstekend En vooral de keuken is uitmuntend!! Echt een aanrader!!

Gereisd in augustus 2005

• 7M. van Rijn02-08-2005

Hostellerie St. Barnabé wordt hier en daar aangeboden als 'exclusieve' lokatie met fantastische keuken.Onze bevindingen zijn echter: een gemoedelijk, beetje rommelig 2-sterrenhotel met matige doch dure keuken.Het diner wordt met veel omhaal opgediend; daar moet je van houden, anders betaal je te veel. Wel heel leuk is dat de kamers in het bijgebouw allemaal een eigen terrasje (of balkon) hebben. Ook aardig is de grote ligweide en de tuin. Verder niet veel te beleven. Ontbijt niet inbegrepen en te duur in verhouding tot de kwaliteit(koffie uit automaat bv.)

Gereisd in augustus 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages