Camping Parc de la Fecht

30 reviews over Camping Parc de la Fecht in het Nederlands

Heerlijk rustig

Anthonie
3-1-2016

Heerlijke camping net voor het dorp(je) Munster.

De camping zelf heeft grote plekken voor tenten en caravans. Er is voldoende schaduw aanwezig. Sanitair is wat oud, maar functioneert prima. Er zijn voldoende douches en toiletten aanwezig. De Camping ligt in een dal, er loopt boven een autoweg langs waar je eigenlijk geen last van hebt. Via de achteruitgang van de camping loop je richting het zwembad (gemeente zwembad), dit zwembad is echt aan te raden. Verder loop je via die zelfde uitgang zo Munster in.

Wij waren met kleine kinderen (2 jaar en 4 maanden), die hadden het ook heerlijk. Kom je om te feesten of wil je vermaakt worden, zoek dan een andere camping. Net Eenvoud is hier het juiste woord. Ontspan en geniet, meer is er niet te doen op de camping.

Eigenaar is erg behulpzaam en zorgt ervoor dat je in de ochtend een heerlijk ontbijt kunt krijgen. Rechts van de camping (200m) is er een grote supermarkt.

Kortom, topcamping als je van simpel houd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Schitterende eenvoud

Jaap
12-6-2014

We zijn afgelopen weekend voor de vierde keer op deze camping geweest. Gezien de m.i. onterechte negatieve reacties hierbij onze zeer positieve ervaringen. Zelf hebben we een stacaravan gehuurd, ouders stonden er met een caravan. De camping is klein en eenvoudig maar netjes verzorgd. De stacaravans zijn ruim, mooi gelegen en erg netjes. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Voor de kampeerders ruime plaatsen. Sanitair is schoon maar inderdaad gedateerd. De voorzieningen op de camping zijn minimaal. Je mist echter niets want het dorp is op loopafstand evenals een grote Super U, Mc Donalds, en een mooi openbaar zwembad. Zwembad kost ca. 5 euro pp. Dat opgeteld bij de huurprijs blijft het een voordelige camping.

Wij zijn vooral enthousiast over deze camping vanwege de fijne ligging. Onze kinderen (8 en 10) hadden het er ook prima naar hun zin. Voor pubers kan ik me voorstellen dat het rampzalig is :-)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Moeilijk weg te gaan

Calvin
20-3-2014

Voor een keer was ik dolblij met mijn vakantiebestemming. Te danken aan een de ongewone locatie, helemaal in het groen en met voldoende schaduw. Dankzij de ligging van de camping hebben we de prachtige omgeving kunnen verkennen en ontspanning gevonden op afgelegen plekken. De stilte, het geluid van de wind in de bomen en de frisse lucht deden de omgeving eer aan.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Vermijden

bert
30-7-2013

Sanitair is 20 jaar niet onderhouden. Veel kapotte tegels, schimmel in de douches en vaak geen warm water. Naast de camping is een watterrad gebouwd wat een continue lage bromtoon genereert. Is niet te harden. Het terrein is daardoor als camping eigenlijk niet meer bruikbaar. De helft van de camping is buiten gebruik en 'teruggegeven aan de natuur'. Daardoor geeft het ook een verwaarloosde indruk. Vijf jaar terug was dit nog een leuke camping maar nu niet aan te bevelen.

Gereisd Met partner in juli 2013

vergane glorie

Karin
15-7-2013

Ooit was dit een topcamping, nu behoorlijk verwaarloosd. Slecht werkend sanitair. Gelukkig was het niet druk, met zo weinig werkende douches. Het sanitair dat nog werkte werd wel goed schoon gehouden. Wifi alleen als je bij de receptie op de stoep zit is ook armoe.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit niet meer!

Pim Veenendaal
12-6-2013

Een verwaarloosde camping. De helft van het sanitair verkeert in een erbarmelijke staat. Het andere gebouw ziet er niet uit. Helemaal niet meer van deze tijd. Soms een beentje vies. Op de camping had je een zee van ruimte. Niet zo verwonderlijk. Want meer dan de helft van de camping was leeg. Ik vind het een schandaal dat Wifi 5 euro per uur moet kosten.

Gereisd Met partner in Fri Jun 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima camping, mooi gelegen

fam blokker
4-11-2012

alles wat al geschreven is klopt helemaal,, verouderd sanitair maar zeer goed schoon gehouden, aardige mensen bij de receptie,nabij mooi parkje, zwembad, en leuk stadje aan de droge kant van de vogezen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

nu 2 x geweest voorlopig genoeg

alinda25
3-2-2011

Voor ons weinig te doen op de camping, voor mensen met kleine kinderen wordt er genoeg georganiseerd voor de kleintjes en is het een ideale campin, omdat hij zo mooi klein is.

Gereisd Met partner in januari 2009

Niks bijzonders

roos.damen
8-9-2010

Parc de la Fecht was leeg op wat vaste mobile home bewoners na. Personeel was zeer vriendelijk. Maar doordat het leeg was, er geen activiteiten aangeboden werden was het wat kaal. Op de camping is geen eetgelegenheid. Mobile homes zijn zeer netjes en erg nieuw, maar enkele staan zeer dicht bij elkaar. Prettig om zohet centrum in te lopen. Restaurant au petit Munster lekker lokaal gegeten, niet te duur.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Om terug te gaan.

Emiel Verhasselt
27-8-2010

Zeer ruime camping, door lage bezetting. Habitués zeggen dat er nooit veel volk staat. Wij hadden en perceel van 20x29m! Mooi gelegen, langs de rivier. Redelijk rustig : beetje hinder van de weg langs de camping en geruis van de rivier als je kortbij gaat staan. Verouderd sanitair, goed onderhouden. Prachtig zwembad vlakbij, maar duur en erg druk op warme dagen. Perfecte uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Het stadje Munster (10 min. wandelen) is gezellig en mooi met ooievaars op de daken en heeft een keur aan restaurants. Vriendelijk onthaal. Animatie voor de kinderen is een beetje chaotisch en geïmproviseerd maar de kinderen (10 en 14 jaar) vonden het prima. Als je vooraf reserveert moet je ook vooraf betalen. Wij vertrokken een dag eerder dan voorzien en kregen niets terug. Zonder reservatie hadden we die dag niet moeten betalen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc de la Fecht in Munster (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc de la Fecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.