Hotel Roi Soleil Strasbourg Mundolsheim

Hotel Roi Soleil Strasbourg Mundolsheim
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Roi Soleil Strasbourg Mundolsheim voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Roi Soleil Strasbourg Mundolsheim in het Nederlands

De kamer was goed maar het bed te klein.

Koos Sanderse
5-3-2018

Een goed hotel voor een overnachting op doorreis

Goed hotel, scherpe prijs

lennart
28-8-2016

het hotel ziet er schoon en verzorgd uit. De prijs was zeer goed voor de accommodatie.

goed locatie, bij snelweg, prima doorreis hotel.

rien pols
22-6-2016

prima hotel, heel schoon, prima badkamer en goed ontbijt.

prettige prijs. Enige minpuntjes: Hoge instap douchecabine en,

waarschijnlijk exemplarisch, niet goed zitten tuimelraam (kamer nr 29 )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roi Soleil Strasbourg Mundolsheim in Mundolsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roi Soleil Strasbourg Mundolsheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.