Mulhouse (Haut Rhin)

We hebben een aantal aanbieders voor Mulhouse (Haut Rhin) voor je op een rij gezet:

vakanties Mulhouse (Haut Rhin)

Reviews over Mulhouse (Haut Rhin)

Mulhouse aanrader

Ad,
    5-2-2018

We bezochten het cité de l'automobile museum in Mulhouse. Wat een geweldige ervaring een gigantische collectie met zeer veel Bugatti's en ook nog een bijzonder verhaal over het ontstaan.

Oude binnenstad is het bekijken waard. Verder zijn er nog meer musea maar die hebben wij niet bezocht.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie omgeving

toinenthea,
    7-1-2017

Mulhouse is een redelijk drukke stad met een mooi klein centrum met gezellige winkeltjes. Buiten het centrum is er weinig bijzonders te melden. Het stadje ligt wel centraal gelegen als je de Elzasser wijnstreek, Colmar, de Vogezen, Freiburg of Basel wilt bezoeken. Dat geeft de mogelijkheid voor een gevarieerde vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2016

Fijne stad, veel cultuur en mooie omgeving

S.Potter,
    14-5-2013

De vogezen zijn vrijwel altijd zichtbaar en vlakbij. Veel te bezoeken aan musea, zoals trein en automuseum, alsook stoffenmuseum. Dierentuin in een redelijk natuurlijke omgeving, redelijk veel restaurants en bars en goede winkels zolas le Globe.

Over de grenzen( 20 min) zijn mooie tuinen en restaurants te vinden, alles vlakbij.

Gereisd anders in mei 2013

Goed voor een kort verblijf

Halbe,
    29-7-2012

De musea in de buurt voor auto's en treinen zijn geweldig. De stad is vriendelijk maar geen grote trekpleister. Je kunt er goed eten en logeren. Je kunt er zelfs redelijk winkelen met een grote autovrije zone. De stad mist echter de historie en allure die je zo graag ziet in Frankrijk.

Gereisd met partner in juli 2012
Mulhouse (Haut Rhin) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 18 reviews