Hotel Mercure Mulhouse Centre

Weer vandaag1°-5°
Hotel Mercure Mulhouse Centre
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Mulhouse Centre voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Mercure Mulhouse Centre in het Nederlands

Goed voor 1 nachtje.

Rick
1-6-2015

Onvriendelijk personeel, matig eten, peperdure drankjes. Daar staat tegenover hele mooie kamers en goede bedden. Ligt 10 minuutjes van oude binnenstad. Is****.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Goed hotel voor overnachting

Elke
12-6-2013

Hotel ligt heel mooi net voor het station. De kamers zijn geluiddicht. De duurdere kamers zijn al helemaal vernieuwd.

Wat fijn is dat er op iedere kamer koffie en thee te maken is.

Het restaurant serveert lekker eten. De drankjes zijn net als overal in Frankrijk duur.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Alles goed

Hannekes
4-6-2013

Het hotel ligt tegenover het treinstation van Mulhouse en dicht bij het oude centrum. Door de dubbele beglazing heb je geen verkeersoverlast.

Ook voor vegetariërs is het eten goed.

Gereisd met vrienden in mei 2013

2008

klant onvriendelijk

F.Bekker
21-10-2008

op doorreis naar Italie dit hotel aangedaan. Het diner en het ontbijt waren zeer simpel, hetgeen we konden verwachten, gezien we betaald hadden. Voor 1 dag geen probleem. Wat wel een probleem was, is dat men voor 1 glas wijn 8 euto moest betalen. Riekte zowel letterlijk als figuurlijk naar oplichting.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Mulhouse Centre in Mulhouse (Haut Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Mulhouse Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.