Hotel Inter Hôtel Salvator

Weer vandaag13°-3°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Inter Hôtel Salvator voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Inter Hôtel Salvator in het Nederlands

2008

Kamer rook bijaankomst muf

g.drent
4-5-2008

Kamer rook bijaankomst muf.

Prijs per nacht slechts € 40,-. Ondanks geluidisolerende maatregelen 's nacht vaak wakker door enorme herrie op straat. Ligging is oké. Geen ontbijt genomen dus geen beoordeling. Bedden klein (140 breed), maar redelijk. Sanitair gaat wel. Om 7.00 uur 's ochtends komt de geur uit de leuken je kamer binnen. Geen echte aanrader voor een goede nachtrust dus.

Gereisd familie in mei 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter Hôtel Salvator in Mulhouse (Haut Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter Hôtel Salvator zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.