Weer vandaag15°-3°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Mulhouse Centre Filature voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Mulhouse Centre Filature in het Nederlands

We waren er heel tevreden.

thyon
5-10-2011

Het Filature in Mulhous ,was ok voor een doorgang nacht.

We hadden een kamer op de vijde verdieping, rustig , vriendelijk personeel.

Propere kamer , ontbijt ok, enkel mocht de keuken 's avonds iets vroeger open zijn.

Geen hotel voor een gans verlof te verblijven, wel ideaal als doorgang hotel.

Vlak bij de autostrade, en toch vlakbij het centrum, en de privé parking is een aanrader.

We keren beslist nog terug, als we het geluk hebben om volgend jaar terug in verlof te gaan.

Gereisd met partner in januari 2011

voor herhaling vatbaar als tussenstop

Verlinden - Vanhoyweghen
3-10-2011

alles was goed alleen het ontbijt was erg pover met weinig keuze .

Gereisd met partner in september 2011

I.v.m. doorreis naar Italie gekozen voor 1 overnachting in Ibis Napoleon te Mulhouse. Goed 2 * hotel voor 1 nacht. Goede maar eenvoudige kamer, goed bed, kleine badkamer. Het restaurant stelt niet veel voor. Weinig keus, geen klantvriendelijk personeel. Niet om aan te raden om daar te gaan eten. Nogmaals, voor 1 nacht ivm doorreis een goed hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Mulhouse Centre Filature in Mulhouse (Haut Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Mulhouse Centre Filature zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.