Hotel Ibis Budget Mulhouse Dornach

Weer vandaag20°-1°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Mulhouse Dornach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Budget Mulhouse Dornach in het Nederlands

Wij vonden het een prima hotel voor een tussenstop vanuit Italie. Het hotel was goed te bereiken vanaf de snelweg en was redelijk proper (dwz schoon, geen schimmel, netjes schoon). Het was inderdaad een eenvoudige, kleine kamer maar voldeed voor ons prima aan de verwachting voor een goede overnachtingsplek. De airco deed het en daarom konden we het gelukkig koel houden. Het ontbijt kon beter, zeker in vergelijking met het ontbijt in andere Ibis budgethotels. Parkeren onder het hotel en voor €8 een uitrijkaart.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Eckhart,
17-8-2017

Op zoek naar een betaalbaar verblijf voor doorreis kwamen we dit hotel online tegen. Tja, je krijgt waar je voor betaalt.

Dit doen we dus niet meer. Hotel is net een blokkendoos. Miniscuul raampje in de kamer. Wel goede airco. Hygiëne is twijfelachtig. Je komt binnen met een code en kunt ook anoniem inchecken, geeft een wat dubieus gevoel (wie zitten er dan nog meer, is daar controle op?). Badkamer leek wel een natte cel in een oude caravan met bijbehorende chemisch-toilet-lucht.

Het was dus vroeg op, auto in en wegwezen.

Nee, volgende keer betalen we graag wat meer voor een meer fatsoenlijk verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit Meer!

Robin
26-8-2016

Prachtige omgeving, maar niet voor weken. Helaas liet het hotel zeer veel te wensen over. Nog geen half uur in het hotel, toen ons de wietlucht uit een andere kamer tegemoed kwam. Op zoek naar de receptie, waar niemand 's middags aanwezig was. De poetsvrouw aangesproken. Later bleek client verwijderd. Na een nacht blijkt de lucht op de badkamer niet te harden. Alle kitnaden vol schimmel, het water loopt niet weg uit douche en zelfs het wc gedeelte in. De wc/douche lijkt wel uit een gevangenis. Na de 2de nacht steeds meer last van onze luchtwegen door de airconditioning en schimmel. De airco had 3 standen die geen verschil maakte. Na eens het rooster op te tillen bleken de hele filters dicht te zitten, de rotor was een groot stofnest. De afvoer van het wasbakje liep ook niet af. En overal lag stof op behalve het bed en tafels. Bed was goed en schoon. Daarnaast kan iedereen die je code bij de voordeur afkijkt, als je weg bent je kamer op. Geen lift. Ontbijt zeer beperkt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Mulhouse Dornach in Mulhouse (Haut Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Mulhouse Dornach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.