Hotel Espace Squash 3000

Kleine hotelsWeer vandaag11°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Espace Squash 3000 voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Espace Squash 3000 in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteitverhoudng

carl vernimmen
17-8-2012

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel op onze terugweg van Umbria. Goede parkeergelegenheid. Vrij ruime kamers voor gezinnen. Wel basic en gehorig. Lekker ontbijt. Wij hadden ook diner in het restaurant. Goed gegeten. Gratis gebruik van fitnesszaal. Kortom : geen luxe, maar voor een kort verblijf een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Espace Squash 3000 in Mulhouse (Haut Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Espace Squash 3000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.