Hotel du Parc

1 review over Hotel du Parc in het Nederlands

Mooi Klassiek Hotel

Halbe
29-7-2012

Du Parc ligt midden in het centrum van Mulhouse aan een klein parkje. Wij hebben er gelogeerd om de stad te bekijken. Het hotel is modern maar heeft een ouderwets chique sfeer. De prijzen van drankjes en eten zijn daar ook naar. De kamers zijn prachtig, het personeel zeer hulpvaardig en wij gingen er zeer tevreden weer vandaan.

Gereisd met partner in juli 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel du Parc in Mulhouse (Haut Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel du Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.